Hovedpine efter epiblokade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Muffin_girl

CmarianN skriver:

Åh det er så træls jeg ikke drikker kaffe, men prøver at få det gennem andre drikke :-)

Og så er det bare omstændigt at ligge fladt på ryggen når man har en nyfødt

SÅ MASSSER af cola.. Rigtigt coca cola.. Ikke light. Men den rigtige.. Lægen sagde at her er den eneste grund til at drikke cola  

Ja kan jeg godt se  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Malene76

CmarianN skriver:

Er på MAX indtag (ifølge læge) og det hjælper ikke en hattefis! :-(

Ej for den da!!!! De SKAL da hjælpe dig på sygehuset så!! Håber du i mellemtiden har fået det bedre!

KH Malene

Anmeld

20. februar 2012

CmarianN

Malene76 skriver:

Ej for den da!!!! De SKAL da hjælpe dig på sygehuset så!! Håber du i mellemtiden har fået det bedre!

KH Malene

JameN det vil de ikke

Hovedpinen er konstant, men ikke migræne-like mere, som før. Nu er det "bare" dum hovedpine hele tiden... Og de smertestillende kan ikke tage det :-(

Anmeld

20. februar 2012

Malene76

CmarianN skriver:

JameN det vil de ikke

Hovedpinen er konstant, men ikke migræne-like mere, som før. Nu er det "bare" dum hovedpine hele tiden... Og de smertestillende kan ikke tage det :-(

Forstår virkelig ikke hvorfor sygehuset nægter at hjælpe dig. Det er mig total ubegribelig! Tak sparedanmark!!!!!

Håber det snart bliver bedre. Man har jo nok at gøre med at jonglere rundt i det nye liv som forældre uden at man også skal slåsse med ´massiv hovedpine. ALt det bedste herfra..

KH Malene

Anmeld

20. februar 2012

CmarianN

Malene76 skriver:

Forstår virkelig ikke hvorfor sygehuset nægter at hjælpe dig. Det er mig total ubegribelig! Tak sparedanmark!!!!!

Håber det snart bliver bedre. Man har jo nok at gøre med at jonglere rundt i det nye liv som forældre uden at man også skal slåsse med ´massiv hovedpine. ALt det bedste herfra..

KH Malene

HØRT!!!!

Og tak sødte :-)

Anmeld

20. februar 2012

Malene76

CmarianN skriver:

HØRT!!!!

Og tak sødte :-)

Det var så lidt.

Anmeld

21. februar 2012

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Nu skriver jeg igen. Hvis hovedpinene forsvinder når du ligger ned, så er det efter blokaden. din læge skal slå i bordet og få dig ind, deter så let at hjælpe dig.Go for it.

Anmeld

21. februar 2012

CmarianN

lisbeth jess skriver:

Nu skriver jeg igen. Hvis hovedpinene forsvinder når du ligger ned, så er det efter blokaden. din læge skal slå i bordet og få dig ind, deter så let at hjælpe dig.Go for it.

Ja det letter klart (men går selvfølgelig ikke væk) når jeg ligger ned!

Var ved læge i går og fik af vide, at jeg skal komme tilbage om to uger hvis det ikke er gået væk (så har det stået på 1 mdr.)....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.