Hovedpine efter epiblokade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
37 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

CmarianN

Hej derude!

Er der nogen af jer der har fået epiblokade som har døjet med dungrende hvedpine efter?

Hvis ja, hvad har I gjort for det kunne fortage sig?

Jeg har døjet med det i 10 dages tid nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Mumto3

Det er desværre en meget udbredt bivirkning, som de sjældent oplyser om. Hos de fleste går det væk igen, men hvis du stadig har det efter et år, kan du få taget noget knoglemarv ud, og få det sprøjtet ind i blodbanen, det skulle afhjælpe det

Anmeld

18. februar 2012

Misscbn

CmarianN skriver:

Hej derude!

Er der nogen af jer der har fået epiblokade som har døjet med dungrende hvedpine efter?

JA det led jeg også af tror det stilnede af efter 1-2 månders tid, jeg var meget slemt ramt :-(

Anmeld

19. februar 2012

Janni.

Det led jeg også af kan ikke huske præcis hvoenårig det fprovans men det var inden 8ugers undersøgelse.

Håber i ellers har det godt.

Anmeld

19. februar 2012

Janni.

Janni. skriver:

Det led jeg også af kan ikke huske præcis hvoenårig det fprovans men det var inden 8ugers undersøgelse.

Håber i ellers har det godt.

Argh kan ikke rette fra mobil der skulle stå kan ikke huske hvornår det forsvandt..

Anmeld

19. februar 2012

foto på lærred

CmarianN skriver:

Hej derude!

Havde det heldigvis ikke, men ville forladen tråden uden at sige:

Rigtig god bedring. Det lyder forfærdeligt.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

ugle wallstickers, collager, dåbsinvitationer, foto på lærred.

Anmeld

19. februar 2012

Muffinmus

mit gik væk af sig selv efter 3-4 uger...Snakkede desværre for sent med sp om det, for hun sagde man kunne have gjort noget ved det,men ville ikke være pjevset og brokke mig over en hovedpine når jeg nu lige havde født

Så måske du lige skal vende den og tage op og få sprøjetet det der væske ind i rygraden..yikes.

Anmeld

19. februar 2012

CmarianN

Min læge har bare beordret mig hjemfor langs, med rigeligt væske og lidt besøg. Men det er ret svært med en nyfødt!

Min kæreste starter på job igen i morgen og synes da det virker lidt uoverskueligt når man ik føler sig på toppen :-(

Anmeld

19. februar 2012

CmarianN

MariaE skriver:

mit gik væk af sig selv efter 3-4 uger...Snakkede desværre for sent med sp om det, for hun sagde man kunne have gjort noget ved det,men ville ikke være pjevset og brokke mig over en hovedpine når jeg nu lige havde født

Så måske du lige skal vende den og tage op og få sprøjetet det der væske ind i rygraden..yikes.

Har talt med min SP om det... Hun sagde jeg skulle snakke med en læge. Og lægerne vil ikke gøre noget. Jeg er bedt om at ligge mig på langs og sluge en helvedsmasse smertestillende :-(

Anmeld

19. februar 2012

CmarianN

foto på lærred skriver:

Havde det heldigvis ikke, men ville forladen tråden uden at sige:

Rigtig god bedring. Det lyder forfærdeligt.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

ugle wallstickers, collager, dåbsinvitationer, foto på lærred.

Tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.