Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej derude!
Er der nogen af jer der har fået epiblokade som har døjet med dungrende hvedpine efter?
Hvis ja, hvad har I gjort for det kunne fortage sig?
Jeg har døjet med det i 10 dages tid nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CmarianN skriver: Hej derude! Er der nogen af jer der har fået epiblokade som har døjet med dungrende hvedpine efter? Hvis ja, hvad har I gjort for det kunne fortage sig? Jeg har døjet med det i 10 dages tid nu
JA det led jeg også af tror det stilnede af efter 1-2 månders tid, jeg var meget slemt ramt :-(
Det led jeg også af kan ikke huske præcis hvoenårig det fprovans men det var inden 8ugers undersøgelse. Håber i ellers har det godt.
Janni. skriver: Det led jeg også af kan ikke huske præcis hvoenårig det fprovans men det var inden 8ugers undersøgelse. Håber i ellers har det godt.
Havde det heldigvis ikke, men ville forladen tråden uden at sige:
Rigtig god bedring. Det lyder forfærdeligt.
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
ugle wallstickers, collager, dåbsinvitationer, foto på lærred.
mit gik væk af sig selv efter 3-4 uger...Snakkede desværre for sent med sp om det, for hun sagde man kunne have gjort noget ved det,men ville ikke være pjevset og brokke mig over en hovedpine når jeg nu lige havde født
Så måske du lige skal vende den og tage op og få sprøjetet det der væske ind i rygraden..yikes.
Min læge har bare beordret mig hjemfor langs, med rigeligt væske og lidt besøg. Men det er ret svært med en nyfødt!
Min kæreste starter på job igen i morgen og synes da det virker lidt uoverskueligt når man ik føler sig på toppen :-(
MariaE skriver: mit gik væk af sig selv efter 3-4 uger...Snakkede desværre for sent med sp om det, for hun sagde man kunne have gjort noget ved det,men ville ikke være pjevset og brokke mig over en hovedpine når jeg nu lige havde født Så måske du lige skal vende den og tage op og få sprøjetet det der væske ind i rygraden..yikes.
Har talt med min SP om det... Hun sagde jeg skulle snakke med en læge. Og lægerne vil ikke gøre noget. Jeg er bedt om at ligge mig på langs og sluge en helvedsmasse smertestillende :-(
foto på lærred skriver: Havde det heldigvis ikke, men ville forladen tråden uden at sige: Rigtig god bedring. Det lyder forfærdeligt. Camilla www.foto-paa-laerred.dk ugle wallstickers, collager, dåbsinvitationer, foto på lærred.
Tak :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128