Hovedpine efter epiblokade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej !

Du skal bede manden blive hjemme imorgen. Kontakte det sygehus hvor du fik blokaden. Deter en slem hovedpine, og der kan gøre noget ved det.De skal se på dig.

Du får sprøjtet noget af dit eget blod ind i rygmarvskanalen, og det hjælper hurtigt.

Du har en lille ny baby, og have en så dundrende hovedpine , bliver man utrolig udmattet af. Så afsted med jer imorgen.Du skal jo kunne passe din lille baby.

Held og lykke med det og den lille ny.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

An&Jo

lisbeth jess skriver:

Hej !

Du skal bede manden blive hjemme imorgen. Kontakte det sygehus hvor du fik blokaden. Deter en slem hovedpine, og der kan gøre noget ved det.De skal se på dig.

Du får sprøjtet noget af dit eget blod ind i rygmarvskanalen, og det hjælper hurtigt.

Du har en lille ny baby, og have en så dundrende hovedpine , bliver man utrolig udmattet af. Så afsted med jer imorgen.Du skal jo kunne passe din lille baby.

helt enig her..

Afsted med jer imorgen..

Anmeld

19. februar 2012

CmarianN

lisbeth jess skriver:

Hej !

Jeg har kontaktet sygehuset og de vil ikke gøre noget :-(

På tirsdag har det stået på i 14 dage :-(

Anmeld

19. februar 2012

CmarianN

An&Jo skriver:

helt enig her..

Afsted med jer imorgen..

Sygehuset vil ik se mig :-(

Anmeld

19. februar 2012

An&Jo

CmarianN skriver:

Sygehuset vil ik se mig :-(

det synes jeg er mærkeligt.. det er meget "simpelt" at kurere den hovedpine, og det er ikke noget der kræver en masse..

Hvor har du født henne??

Anmeld

19. februar 2012

CmarianN

det synes jeg er mærkeligt.. det er meget "simpelt" at kurere den hovedpine, og det er ikke noget der kræver en masse..

Hvor har du født henne??

Det er fordi jeg fødte den 2/2 og hovedpinen startede først den 7/2, derfor vil de ik se mig :-(

Fødte i Esbjerg. 

Anmeld

19. februar 2012

An&Jo

CmarianN skriver:

Det er fordi jeg fødte den 2/2 og hovedpinen startede først den 7/2, derfor vil de ik se mig :-(

Fødte i Esbjerg. 

ja okay..

har du overvejet det måske kunne være en nerve der har sat sig i klemme??

Anmeld

19. februar 2012

Malene76

CmarianN skriver:

Hej derude!

Er der nogen af jer der har fået epiblokade som har døjet med dungrende hvedpine efter?

Hvis ja, hvad har I gjort for det kunne fortage sig?

Jeg har døjet med det i 10 dages tid nu 

Ej det er da rigtig træls. De fortalte mig at det var en bivirkning da jeg fik den, heldigvis fik jeg det ikke. Håber virkeligt at det snart fortager sig. Kan piller ikke tage det?

KH Malene

Anmeld

19. februar 2012

Maja88

du skal kontakte din JM.....

du kan få blod stukket ind i det hulrum og så er det fikset

Anmeld

19. februar 2012

CmarianN

An&Jo skriver:

ja okay..

har du overvejet det måske kunne være en nerve der har sat sig i klemme??

Nej det har jeg ik tænkt.... Hvor tænker du nerven ku sidde fast?

Både min egen læge og SP mener dog det sagtens kan være bivirkning fra epi'en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.