Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissChrista skriver: Åh nej Tænk hvis jeg også lige får en bøde for at holde der natten over FML!
Åh nej Tænk hvis jeg også lige får en bøde for at holde der natten over FML!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Tænker også om de har P vagt på fra morgen stund, det kunne da være super eller.
Tænker også om de har P vagt på fra morgen stund, det kunne da være super eller.
Det kunne fanme være nedtur
MissChrista skriver: Det kunne fanme være nedtur
Kofoed. skriver: 590 tager de
590 tager de
Har du fået lavet dine lektier?
MissChrista skriver: Jaaa.. Jeg har simpelthen været en k l o v n !!!Jeg var hjemme ved min familie med sønenn for at fejre min søsters fødselsdag i dag.. De havde så valgt, at vi skulle ud og spise i dagens anledning. Min søster havde valgt Bones..Vi kører så mod Bones, og i min bil er min søster, min søn og jeg selv. Vi kører rundt og leder efter en parkeringsplads, men beslutter os så for at holde i et P-hus..Da vi er færdig med at spise og skal ud til bilen igen, er den fanme lukket inde!!!! Så er der er stooort skilt på p-huset: "P-huset lukker ½ timer efter Føtex lukketid" !!!!!!!!!!!Jeg kan nu ikke få fat i min bil før på M A N D A G !!! Mandag formiddag!åååårrrhhhh altså!!!! Og min computer ligger i bilen (jeg har rocker mange lektier for )synes lige jeg ville dele denne kææmpe bummert!!
Jaaa.. Jeg har simpelthen været en k l o v n !!!Jeg var hjemme ved min familie med sønenn for at fejre min søsters fødselsdag i dag.. De havde så valgt, at vi skulle ud og spise i dagens anledning. Min søster havde valgt Bones..Vi kører så mod Bones, og i min bil er min søster, min søn og jeg selv. Vi kører rundt og leder efter en parkeringsplads, men beslutter os så for at holde i et P-hus..Da vi er færdig med at spise og skal ud til bilen igen, er den fanme lukket inde!!!! Så er der er stooort skilt på p-huset: "P-huset lukker ½ timer efter Føtex lukketid" !!!!!!!!!!!Jeg kan nu ikke få fat i min bil før på M A N D A G !!! Mandag formiddag!åååårrrhhhh altså!!!! Og min computer ligger i bilen (jeg har rocker mange lektier for )synes lige jeg ville dele denne kææmpe bummert!!
hihii sikken øv... Håber du snart får din bil
forår skriver: Har du fået lavet dine lektier?
Jeg har hvert fald fået min bil igen, hehe Det var dejligt.. Og nu har jeg også min computer, så er det bare et spørgsmål om tid før jeg får åbnet de lektier hehe
MissChrista skriver: Jeg har hvert fald fået min bil igen, hehe Det var dejligt.. Og nu har jeg også min computer, så er det bare et spørgsmål om tid før jeg får åbnet de lektier hehe
Du får lige et kærligt spark i rumpettet herfra men godt at du fik fat i bilen igen
forår skriver: Du får lige et kærligt spark i rumpettet herfra men godt at du fik fat i bilen igen
hihihi, mange tak Så må vi se om det ikke hjælper.. Om 5 minutter heheJep. Fik min bil, og så helt uden at få en parkeringsbøde.. :O
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128