Floooooot, Christina!!!! Weekendens bummert..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Kofoed.

Øv, træls, men skønt der lige er en der ved de har åben i morgen. Min nysgerrighed er lidt for stor, det er vel aldrig i kolding?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Mor Christa

forår skriver:

Ja p- huset burde helt sikkert osse være åbent, det er det ihvertfald hos os

Dejligt at der ikke skal mere til en gang imellem for at være en life-safer

haha Jamen ved du hvad.. Jeg har siimpelthen SÅ mange lektier for, og min computer ligger jo i min bil!! Årha altså ;P Plus at hvis jeg ikke kunne hente den i morgen skulle min søster køre 50 km for at hente mig, for at køre mig ind til min bil for så at køre hjem igen Tidligt mandag morgen!!!:O
Så du har virkelig reddet min aften med din viden - Var ellers sikker på at de havde lukket, da de normalt kun har åbent den sidste søndag i måneden?? 

Anmeld

18. februar 2012

Mor Christa

Kofoed. skriver:

Øv, træls, men skønt der lige er en der ved de har åben i morgen. Min nysgerrighed er lidt for stor, det er vel aldrig i kolding?

hehehe jo det er Har du set den holde derinde da? 

Anmeld

18. februar 2012

Pige2009

MissChrista skriver:

Jaaa.. Jeg har simpelthen været en k l o v n !!!
Jeg var hjemme ved min familie med sønenn for at fejre min søsters fødselsdag i dag.. De havde så valgt, at vi skulle ud og spise i dagens anledning. Min søster havde valgt Bones..
Vi kører så mod Bones, og i min bil er min søster, min søn og jeg selv.
Vi kører rundt og leder efter en parkeringsplads, men beslutter os så for at holde i et P-hus..
Da vi er færdig med at spise og skal ud til bilen igen, er den fanme lukket inde!!!! Så er der er stooort skilt på p-huset: "P-huset lukker ½ timer efter Føtex lukketid" !!!!!!!!!!!
Jeg kan nu ikke få fat i min bil før på M A N D A G !!! Mandag formiddag!
åååårrrhhhh altså!!!! Og min computer ligger i bilen (jeg har rocker mange lektier for )

synes lige jeg ville dele denne kææmpe bummert!!  

Hæ hæ

Anmeld

18. februar 2012

forår

MissChrista skriver:

haha Jamen ved du hvad.. Jeg har siimpelthen SÅ mange lektier for, og min computer ligger jo i min bil!! Årha altså ;P Plus at hvis jeg ikke kunne hente den i morgen skulle min søster køre 50 km for at hente mig, for at køre mig ind til min bil for så at køre hjem igen Tidligt mandag morgen!!!:O
Så du har virkelig reddet min aften med din viden - Var ellers sikker på at de havde lukket, da de normalt kun har åbent den sidste søndag i måneden?? 

det er rigtig nok at som hovedregl er der åbent første og sidste søndag i mdr...men så er der så lige en ekstra håndfuld søndagsåbent, de kan råde over og de bliver så placeret, hvor man finder det smart. Så der er osse åbent næste søndag(min arbejds weekend)

Dejligt at kunne være behjælpelig Det lyder osse rimelig omstændigt med din søster og køren frem og tilbage.

Anmeld

18. februar 2012

Kofoed.

MissChrista skriver:

hehehe jo det er Har du set den holde derinde da? 

Nej, men bones ligger bare lige ved siden af, hehe.

Anmeld

18. februar 2012

l.kjoeller

MissChrista skriver:

Jaaa.. Jeg har simpelthen været en k l o v n !!!
Jeg var hjemme ved min familie med sønenn for at fejre min søsters fødselsdag i dag.. De havde så valgt, at vi skulle ud og spise i dagens anledning. Min søster havde valgt Bones..
Vi kører så mod Bones, og i min bil er min søster, min søn og jeg selv.
Vi kører rundt og leder efter en parkeringsplads, men beslutter os så for at holde i et P-hus..
Da vi er færdig med at spise og skal ud til bilen igen, er den fanme lukket inde!!!! Så er der er stooort skilt på p-huset: "P-huset lukker ½ timer efter Føtex lukketid" !!!!!!!!!!!
Jeg kan nu ikke få fat i min bil før på M A N D A G !!! Mandag formiddag!
åååårrrhhhh altså!!!! Og min computer ligger i bilen (jeg har rocker mange lektier for )

synes lige jeg ville dele denne kææmpe bummert!!  

ØV den er træls. men godt du for så vidt kan tage det med et smil og give mig et smil på læberne samtidig

Anmeld

18. februar 2012

Mor Christa

Kofoed. skriver:

Nej, men bones ligger bare lige ved siden af, hehe.

hehehe det er rigtigt ;P men årh det var da træls altså

Anmeld

18. februar 2012

Kofoed.

MissChrista skriver:

Dd

hehehe det er rigtigt ;P men årh det var da træls altså

Det kan jeg godt forstå vi fik en P bøde der for en måneds tid siden, irriterende.

Anmeld

18. februar 2012

Mor Christa

Kofoed. skriver:

Det kan jeg godt forstå vi fik en P bøde der for en måneds tid siden, irriterende.

Åh nej Tænk hvis jeg også lige får en bøde for at holde der natten over  FML!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.