Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaaa.. Jeg har simpelthen været en k l o v n !!!Jeg var hjemme ved min familie med sønenn for at fejre min søsters fødselsdag i dag.. De havde så valgt, at vi skulle ud og spise i dagens anledning. Min søster havde valgt Bones..Vi kører så mod Bones, og i min bil er min søster, min søn og jeg selv. Vi kører rundt og leder efter en parkeringsplads, men beslutter os så for at holde i et P-hus..Da vi er færdig med at spise og skal ud til bilen igen, er den fanme lukket inde!!!! Så er der er stooort skilt på p-huset: "P-huset lukker ½ timer efter Føtex lukketid" !!!!!!!!!!!Jeg kan nu ikke få fat i min bil før på M A N D A G !!! Mandag formiddag!åååårrrhhhh altså!!!! Og min computer ligger i bilen (jeg har rocker mange lektier for )synes lige jeg ville dele denne kææmpe bummert!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissChrista skriver: Jaaa.. Jeg har simpelthen været en k l o v n !!!Jeg var hjemme ved min familie med sønenn for at fejre min søsters fødselsdag i dag.. De havde så valgt, at vi skulle ud og spise i dagens anledning. Min søster havde valgt Bones..Vi kører så mod Bones, og i min bil er min søster, min søn og jeg selv. Vi kører rundt og leder efter en parkeringsplads, men beslutter os så for at holde i et P-hus..Da vi er færdig med at spise og skal ud til bilen igen, er den fanme lukket inde!!!! Så er der er stooort skilt på p-huset: "P-huset lukker ½ timer efter Føtex lukketid" !!!!!!!!!!!Jeg kan nu ikke få fat i min bil før på M A N D A G !!! Mandag formiddag!åååårrrhhhh altså!!!! Og min computer ligger i bilen (jeg har rocker mange lektier for )synes lige jeg ville dele denne kææmpe bummert!!
Føtex har åbent i morgen, så du burde kunne få den i morgen
NEJ FOR EN BUMMERT ej øv øv øv øv øv men ja det er jo hvad der sker
Flot.... Det er bare noget øv bøv...
forår skriver: Føtex har åbent i morgen, så du burde kunne få den i morgen
HAR DE??? alle føtex???" :O :O :O
B&J skriver: NEJ FOR EN BUMMERT ej øv øv øv øv øv men ja det er jo hvad der sker
hahahaha Det er bare så dumt, altså!!!
Mira0911 skriver: Flot.... Det er bare noget øv bøv...
hehe.. det er SÅ øv!
MissChrista skriver: HAR DE??? alle føtex???" :O :O :O
jep alle sammen fra kl 10-17
Jeg arbejder selv i en.
forår skriver: jep alle sammen fra kl 10-17 Jeg arbejder selv i en.
Har lige læst det på Kolding føtex's side YEESSS DE HAR ÅBENT I MORGEN WUHUUU! Du er en live-safer!! Var sikker på jeg først ku få den mandag!!! Wuhu ;POg phuset burde også åbne så?
MissChrista skriver: Har lige læst det på Kolding føtex's side YEESSS DE HAR ÅBENT I MORGEN WUHUUU! Du er en live-safer!! Var sikker på jeg først ku få den mandag!!! Wuhu ;POg phuset burde også åbne så?
Ja p- huset burde helt sikkert osse være åbent, det er det ihvertfald hos os
Dejligt at der ikke skal mere til en gang imellem for at være en life-safer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128