Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bullerbassen skriver: Uh ha den er svær ... De store røde bøffer Hjemme lavet lasagne Men de er nu så madglade Silas Hmmm ved det faktisk ikke, da han ofte ikke vil spise aftensmad Men flødekartofler, pom , boller i karry
Uh ha den er svær ...
De store
røde bøffer
Hjemme lavet lasagne
Men de er nu så madglade
Silas
Hmmm ved det faktisk ikke, da han ofte ikke vil spise aftensmad
Men flødekartofler, pom , boller i karry
mums sådan en bøf er da også kun guf
og øv ja sådan er det også tit her hjemme men så har de tit fået en masse løbet af dagen.. men flødekartofler er også bare guf
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Oliver på 11 måneder elsker hjemmelavet lasagne og spaghetti med kødsovs og kartofler og broccoli
Her har hun ikke nogen favorit, men i øjeblikket vil hun meget gerne ha brun sovs og kartofler... (snart 15mdr)
B&J skriver: ihh altså den kolde pasta mums det smager også godt og makrel med mums børns livretter er snart mine egen hihiihhi
ihh altså den kolde pasta mums det smager også godt og makrel med mums børns livretter er snart mine egen hihiihhi
Clara på 4½år elsker
Mathias på næsten 8
Min søn på 14 mdrs livret er helt klart pizza. Og isabella på 3 år er det pasta og pizza
3 år lige om lidt.....
1) pasta bolo
2) burgere med ovn kartofler el. fritter (hjemmelavede, fisk, McD....)
3) kylling med ovn kartofler el. Fritter
4) pizza (både hjemmelavet og fra den lokale)
ledermus skriver: Oliver på 11 måneder elsker hjemmelavet lasagne og spaghetti med kødsovs og kartofler og broccoli
umm mums
LenaJohansen skriver: Her har hun ikke nogen favorit, men i øjeblikket vil hun meget gerne ha brun sovs og kartofler... (snart 15mdr)
Jamen kartofler og sovs er helt klat en start
og livretter skal nok komme
trunte89 skriver: hehe, den kolde pasta kan hun godt få for sig herhjemme Og makrel er fint, dog bare ikke sådan en hel dåse uden noget..
hehe, den kolde pasta kan hun godt få for sig herhjemme Og makrel er fint, dog bare ikke sådan en hel dåse uden noget..
jeg kan nu også godt lig kold pasta og ris ja det er mærkelig men vil nu også gerne have et rugbrød til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128