Jeres barn/børns livret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

B&J

Babymor2010 skriver:

Ja - jeg tror hun har det fra sin moder 

hihihihi det er jo heller ikke en dårlig ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Mira0911

B&J skriver:

hihihi sååå cool så må det virkelig smage godt

syntes det er så flot hun kan lig det for syntes ikke der er så mange børn der kan lig det og voksende

Jeg blev lidt forbavsede da jeg fik at vide hun spiste det... altså, så har jeg da en at spise fisk med... 

Kæresten kan ikke fordrage fisk... 

Anmeld

18. februar 2012

B&J

Mamalou skriver:

Min bonusdatter Lucca på fem elsker boller i karry, lasagne og flæskesteg (nok mest sværdet) - hun spiser alt slags pasta.

Min søn Villads på 9 måneder er også tosset med pasta, og så er et øllebrød altid en sikker vinder! Han må få hvad vi får nu, og bliver præsenteret for en masse nyt og tager faktisk for det meste godt imod , det håber jeg holder ved

det er også det bedste på flæskestegen det knasker så godt

og ja det kunne være dejligt hvis det kunne blive ved at alt det nye bare bliver taget godt imod

Anmeld

18. februar 2012

B&J

Mira0911 skriver:

Jeg blev lidt forbavsede da jeg fik at vide hun spiste det... altså, så har jeg da en at spise fisk med... 

Kæresten kan ikke fordrage fisk... 

jamen det er da der for hun kan lig det fordi mor kan ej jeg syntes det er super flot især sild her er det stadig tun og makral men det er da en start

Anmeld

18. februar 2012

B&J

Camulla skriver:

Micas 3 1/2: 

Laks, stegt torskerogn, broccoli, is og mælkesnitte  

han er også en af de børn der kan lige en masse andre ikke kan så dejligt 

Anmeld

18. februar 2012

Mira0911

B&J skriver:

jamen det er da der for hun kan lig det fordi mor kan ej jeg syntes det er super flot især sild her er det stadig tun og makral men det er da en start

Jeg startede også bare med tun og makrelsalat... efter jeg så fik at vide hun spiste sild, prøvede jeg også med rødspætte filetter... Uhm... 

Anmeld

18. februar 2012

Koen.

B&J skriver:

HHiHih

vi har prøve alm kartofler brasede kartofler kartofler i ovnen pomfritter kartofle mos jaa gud ved hvad vi ikke har prøvet med de kære kartofler hihihii.. men han smager også kigger han mærkeligt og spør om det smager godt nej tak siger han så høflig det er han men han kan ikke lig det vi skal altså prøve det med hvidløgen

Hihi altid noget Han er høflig men ja det er da et forsøg værd

Anmeld

18. februar 2012

B&J

Mira0911 skriver:

Jeg startede også bare med tun og makrelsalat... efter jeg så fik at vide hun spiste sild, prøvede jeg også med rødspætte filetter... Uhm... 

jamen så kan være daniel også kommer til at spise sild en dag bare jeg ikke skal smage må han gerne få

Anmeld

18. februar 2012

B&J

tanja. skriver:

Hihi altid noget Han er høflig men ja det er da et forsøg værd

jaaa det er da super hvis han vil spise det så...

Anmeld

18. februar 2012

Mira0911

B&J skriver:

jamen så kan være daniel også kommer til at spise sild en dag bare jeg ikke skal smage må han gerne få

Mon ikke det sker en dag at han gør det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.