Hvad gør jeg lige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Pyt med facebook, det er kun et medie og om få dage er det glemt igen. Og hvor mange af hendes venner kender dig? Nok ikke særlig mange
Nej du, hold du fast ved aftalen, hænger hun dig ud på facebook, kan du så begynde at se på hvor "meget" veninde hun er.

Ja det er min ærlige mening, men jeg regner også med at det er den du søger..

ja det er den jeg søger..

jeg har før slettet folk der synes det er iorden at hænge andre ud, og går det udover mig, så ryger hun nok også..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Lindi skriver:

jeg ville bare fortælle hende at det er for sent nu, da hun ikke overholdte aftalen til januar - og at du nu også skal have brug for den fremad rettet  hader sådan noget når folk lover noget!

jeg er bare ikke meget for at fortælle om min egen graviditet endnu..

men vil helt klart sige at fordi hun ikke overholdte aftalen er det desværre ikke muligt for hende at købe den mere..

Anmeld

18. februar 2012

Janni.

Anonym skriver:

ja det er den jeg søger..

jeg har før slettet folk der synes det er iorden at hænge andre ud, og går det udover mig, så ryger hun nok også..

Kender desværre også den slags typer, og de ryger samme vej hos mig.
Har man et problem med nogen, tages den IRL - og ikke på et medie som facebook.

Håber du finder en løsning. Føler med dig, ret træls situation at stå i.

Anmeld

18. februar 2012

Silas&Mille

Har ikke lige læst alle svar.

Hvis jeg var dig ville jeg trække i land, hun har jo heller ikke overholdt aftalen.

Anmeld

18. februar 2012

bullerbassen

Höör skriver:

Jeg ville sig at eftersom du intet hørte vedrørende den oprindelige aftale i havde lavet så har du valgt bare at beholde den

Stemmer jeg også for

Anmeld

18. februar 2012

JeNoVa

Jeg ville ikke gå så meget op i detaljerne og bare lade hende hente den og betale til første marts. Alternativt kan du måske bare låne hende den gratis og så få den tilbage, når du selv har brug for den igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.