Hvad gør jeg lige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
25 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har for lang tid siden lovet en veninde at hun måtte købe min kravlegård, der var dog det klausul at hun SKULLE afhente den i januar, for ellers blev den sat til salg igen, da jeg ikke ville have den til at ligge.. Tog den faktisk af DBA fordi hun gerne ville købe den, og lovede at hente den i januar..

Nu har hun så for et par dage siden skrevet og spurgt om de måtte hente den i næste uge, og så betale til den 1 marts..

Jeg har bare rigtig meget lyst til at skrive at det kan hun ikke, fordi vi havde en aftale om at det var januar, og ellers røg den til salg igen.. Jeg har dog i mellemtiden selv fået brug for den også, men det ved hun ikke, og vil jo heller ikke nægte salg på grund af det, for havde jo lovet det..

Men har virkelig lyst til at skrive at eftersom hun ikke kunne overholde sin aftale angående januar, og først har skrevet for et par dage siden angående den, på trods af at jeg sendte flere beskeder i januar om hvornår de hentede den, at så kan hun ikke få den..

Hvad havde i gjort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

eliasogmor

Anonym skriver:

Jeg har for lang tid siden lovet en veninde at hun måtte købe min kravlegård, der var dog det klausul at hun SKULLE afhente den i januar, for ellers blev den sat til salg igen, da jeg ikke ville have den til at ligge.. Tog den faktisk af DBA fordi hun gerne ville købe den, og lovede at hente den i januar..

Nu har hun så for et par dage siden skrevet og spurgt om de måtte hente den i næste uge, og så betale til den 1 marts..

Jeg har bare rigtig meget lyst til at skrive at det kan hun ikke, fordi vi havde en aftale om at det var januar, og ellers røg den til salg igen.. Jeg har dog i mellemtiden selv fået brug for den også, men det ved hun ikke, og vil jo heller ikke nægte salg på grund af det, for havde jo lovet det..

Men har virkelig lyst til at skrive at eftersom hun ikke kunne overholde sin aftale angående januar, og først har skrevet for et par dage siden angående den, på trods af at jeg sendte flere beskeder i januar om hvornår de hentede den, at så kan hun ikke få den..

Hvad havde i gjort??

jeg havde nok skrevet at de kunne hente den og betale til marts eller sige at du selv bruger den lige nu.. og de kan hente den når de har pengene

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

jeg havde nok skrevet at de kunne hente den og betale til marts eller sige at du selv bruger den lige nu.. og de kan hente den når de har pengene

jeg bruger den ikke endnu, men får brug for den da jeg lige er blevet gravid igen..

du ville ikke have noget imod at aftalen om januar ikke er blevet overholdt?? Har jo ikke engang fået en forklaring på hvorfor de ikke har svaret mig hele januar når jeg har spurgt om netop det??

Anmeld

18. februar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hvad havde i gjort??

Jeg ville sig at eftersom du intet hørte vedrørende den oprindelige aftale i havde lavet så har du valgt bare at beholde den

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

Höör skriver:

Jeg ville sig at eftersom du intet hørte vedrørende den oprindelige aftale i havde lavet så har du valgt bare at beholde den

Vi har trods alt d.18 feb, hun kunne længe have skrevet..

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Höör skriver:

jeg er bare så bange for at jeg er lidt unfair..

men omvendt ved jeg at man fra juraens side siger at aftalen ikke er bindende mere eftersom at hun ikke har overholdt sin tidsfrist..

hun står og har termin lige om lidt, og jeg har jo lang tid til termin endnu, men synes bare ikke det kan passe at hun først skriver nu, og så ovenikøbet regner med at få den på kredit??

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Vi har trods alt d.18 feb, hun kunne længe have skrevet..

og det er ikke unfair at hive aftalen i land fra min side??

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

Anonym skriver:

og det er ikke unfair at hive aftalen i land fra min side??

Hun har jo selv hevet i land, i og med, at hun ikke har hentet den i januar, og yderligere ikke har svaret på dine beskeder

Anmeld

18. februar 2012

Dinna88

Höör skriver:

enig.

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Hun har jo selv hevet i land, i og med, at hun ikke har hentet den i januar, og yderligere ikke har svaret på dine beskeder

du har ret..

Så vil jeg tillade mig at sige at det bare er ærgeligt, når hun ikke kunne overholde den første aftale..

synes nu også at det er ret frækt at bede om den på kredit når hun i forvejen burde have hentet den for over en måned siden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.