Hvad gør jeg lige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Janni.

For mig er en aftale en aftale og hun overholdte ikke aftalen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

jeg er bare så bange for at jeg er lidt unfair..

men omvendt ved jeg at man fra juraens side siger at aftalen ikke er bindende mere eftersom at hun ikke har overholdt sin tidsfrist..

hun står og har termin lige om lidt, og jeg har jo lang tid til termin endnu, men synes bare ikke det kan passe at hun først skriver nu, og så ovenikøbet regner med at få den på kredit??

Ej men sødeste du... Hendes baby har ikke brug for en kravlegård når den bliver født jo OG var den så vigtig havde hun kunne priotere at overholde jeres aftale det er fuldt ud rimeligt du beholder den du er IKKE unfair

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Ej men sødeste du... Hendes baby har ikke brug for en kravlegård når den bliver født jo OG var den så vigtig havde hun kunne priotere at overholde jeres aftale det er fuldt ud rimeligt du beholder den du er IKKE unfair

tak fordi du siger sådan..

Jeg er bare så bange for at gøre folk kede og sure, men ja hun har jo ikke overholdt vores aftale..

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

For mig er en aftale en aftale og hun overholdte ikke aftalen

du har ret.. det gjorde hun ikke, og hun undlod at svare mig når jeg spurgte til den

Anmeld

18. februar 2012

Janni.

Anonym skriver:

du har ret.. det gjorde hun ikke, og hun undlod at svare mig når jeg spurgte til den

Hun sætter jo dig i en træls situation Men jeg havde været hård i min beslutning og holdt ved aftalen.

Anmeld

18. februar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

tak fordi du siger sådan..

Jeg er bare så bange for at gøre folk kede og sure, men ja hun har jo ikke overholdt vores aftale..

Selv tak at tage hensyn til folk er en rigtig god ting at kunne og det håber og tror jeg du vider giver til dit barn, men man skal ikke gøre det gentagende gange hvis folk ikke viser samme hensyn og respekt tilbage for så ender man med at give for meget af sig selv så synes absolut du bare skal nyde din kravlegård

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Hun sætter jo dig i en træls situation Men jeg havde været hård i min beslutning og holdt ved aftalen.

jeg synes hun har sat mig i en rigtig træls situation..

Især fordi jeg ved hvordan andre der har hevet noget i land er blevet hængt ud på facebook..

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Selv tak at tage hensyn til folk er en rigtig god ting at kunne og det håber og tror jeg du vider giver til dit barn, men man skal ikke gøre det gentagende gange hvis folk ikke viser samme hensyn og respekt tilbage for så ender man med at give for meget af sig selv så synes absolut du bare skal nyde din kravlegård

du har helt ret.. nogengange er det en god ting at kunne, men i sådan en situation her er det altså rigtig træls at have det sådan..

jeg må sige det til hende og så tage diskussionen..

Anmeld

18. februar 2012

Janni.

jeg synes hun har sat mig i en rigtig træls situation..

Især fordi jeg ved hvordan andre der har hevet noget i land er blevet hængt ud på facebook..

Pyt med facebook, det er kun et medie og om få dage er det glemt igen. Og hvor mange af hendes venner kender dig? Nok ikke særlig mange
Nej du, hold du fast ved aftalen, hænger hun dig ud på facebook, kan du så begynde at se på hvor "meget" veninde hun er.

Ja det er min ærlige mening, men jeg regner også med at det er den du søger..

Anmeld

18. februar 2012

Linsi

jeg ville bare fortælle hende at det er for sent nu, da hun ikke overholdte aftalen til januar - og at du nu også skal have brug for den fremad rettet  hader sådan noget når folk lover noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.