Parkering/holde på andres grund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Mor til Majbørn

MLT skriver:

Stoppede folk så med at holde der, eller 'overså' de skiltet, og gjorde det alligevel?

i starten stoppede de - men så fandt de et andet sted at parkere, som også var foran vores hus - det var dog knap så generende - men alligevel trælst, men vi kunne da selv parkere.. Men vi fik fandt i kommunen og gjorde det til en ulovlig parkeringsplads og tippede derefter vores parkeringsvagt-ven af med det...

Jeg var godt nok nede flere gange og markere mig, når de holdt på MIN plads - kææææft det var irriterende. Ligehsom f.eks. håndværkere tit holdt, så de spærrede for udkørslen - så ringede jeg til det nummer der stod på bilen og tændte af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

MLT

An&Jo skriver:

de må ganske enkelt ikke hvis de ikke har et ærinde hos JER.. at hans kone lige er i genbrugen er bare ærgeligt, så må han parkere derhenne..

desværre er der mange der tror de kan tillade sig det, for det er jo bare lige for kort tid, men man må faktisk ikke.. det er jo privatgrund, og var jeg jer, så ville jeg nok sætte et stort skilt op hvor der står parkering forbudt medmindre de har et ærinde i privaten..

forstår de det ikke, så er det ud og fortælle dem hver gang i opdager det at det altså er privatgrund..

Jeg var meget i tvivl om, om deres holden der gik ind under det man kalder 'af- og pålastning', som jeg lærte om til kørekort .. Ville ikke risikere at komme ud og være lidt småsur, og så få smidt i hovedet, at de faktisk gerne må holde der  Ved ikke lige, hvorfor jeg har tænkt på det sådan..

Jeg har overvejet at sætte et hegn op, så de slet ikke kan komme der ind , men det er jo så også træls for os, når vi får gæster, så det kan godt ske, at det med skiltet er den bedste løsning, og hvis de ikke forstår det, så må jeg jo være den sure kvinde, der konstant skælder ud på folk

Anmeld

18. februar 2012

MLT

sarahb skriver:

Jeg vile ringe efter en bil der kom og fjernede bilen hvis de havde forladt den...!
Ellers ja gå ud og bede dem om at fjerne sig...

Uh, det kunne være sjovt at se folks ansigtsudtryk, hvis det blev gjort.. Så kan de lære, at de ikke skal holde på min grund ..

Anmeld

18. februar 2012

MLT

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

i starten stoppede de - men så fandt de et andet sted at parkere, som også var foran vores hus - det var dog knap så generende - men alligevel trælst, men vi kunne da selv parkere.. Men vi fik fandt i kommunen og gjorde det til en ulovlig parkeringsplads og tippede derefter vores parkeringsvagt-ven af med det...

Jeg var godt nok nede flere gange og markere mig, når de holdt på MIN plads - kææææft det var irriterende. Ligehsom f.eks. håndværkere tit holdt, så de spærrede for udkørslen - så ringede jeg til det nummer der stod på bilen og tændte af

Hehe, hvor er du sej  Firmaet må da have fået noget af et chok, når der bliver ringet ang. det

Det er da utroligt, hvad folk tænker nogen gange... Hvorfor tror de, at de har ret til at holde på andres grund?! Altså....

Anmeld

18. februar 2012

Mor til Majbørn

MLT skriver:

Hehe, hvor er du sej  Firmaet må da have fået noget af et chok, når der bliver ringet ang. det

Det er da utroligt, hvad folk tænker nogen gange... Hvorfor tror de, at de har ret til at holde på andres grund?! Altså....

det bedste jeg gjorde engang, var at ringe til en anlægsgartner, som viste sig havde noget kørende med min nabo - han kom løbende ud med helt blussede kinder - ikke svært at regne ud, hvad de to havde haft gang i....

Anmeld

18. februar 2012

MLT

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

det bedste jeg gjorde engang, var at ringe til en anlægsgartner, som viste sig havde noget kørende med min nabo - han kom løbende ud med helt blussede kinder - ikke svært at regne ud, hvad de to havde haft gang i....

HAHAHAHAHA

Anmeld

18. februar 2012

MLT

SpunkenJo skriver:

Nej det må de ikke, og du kan politianmelde dem jvf lov om markov vejfred.

Se her:
http://www.netpublikationer.dk/DFFE/1870/html/chap ter04.htm

Man kan jo evt. Sætte et skilt op, eller blot gøre føreren opmærksom på det når/hvis du lige fanger føreren.... -ligesom du gjorde den med ham og konen i genbrugen!

Håber I finder ud af det

Tak for linket  Det er dejligt at vide, at jeg har min fulde ret til at være lidt sippet, når det sker ..

Anmeld

18. februar 2012

SpunkenJo

MLT skriver:

Tak for linket  Det er dejligt at vide, at jeg har min fulde ret til at være lidt sippet, når det sker ..

Hed og lykke med det

Anmeld

18. februar 2012

Maja_4000

Smid et par store sten så de ikke kan holde der

Hvis I selv bruger pladsen til gæster kan I evt. købe en kæde som så kan fjernes , når I skal bruge JERES grund til parkering .. 

Men sådan noget burde sgu ikke være nødvendigt 

Anmeld

18. februar 2012

MLT

SpunkenJo skriver:

Hed og lykke med det

Hihi, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.