Er der nogen af jer, som kender reglerne om parkering/holde på andres grund?
Jeg har på til flere gange oplevet, at folk bare holder på vores grund, som de nu har lyst.. Så sent som her til morgen, er der pludselig en som holder ind på vores grus, og vælger at holde sin bil lige foran vores indkørsel. Ikke nok med det, så slukker hun bilen, og så forlader hun den
... Altså! Hun kan da ikke bare komme og spærre for os, så vi ikka kan komme ud eller ind! Der går noget tid, og hun kommer så tilbage, sætter sig ind i bilen, og kører sin vej..
Jeg har også oplevet, at en ældre herrer pludslig holder lige foran vores hus, altså helt inde på vores grus. Efter han har holdt der 10 minutters tid, vælger jeg at gå ud og spørger, om der er noget galt, og hvorfor han holder på vores grund.. Han svarer så, at hans kone lige er henne i genbrugen, men han regner da med, at hun snart er færdig?! Øh
parker da ovre på deres parkeringsplads!?
Folk som snakker i telefon, folk som venter på nogen/noget, folk som lige skal nogle ærinder i byen vælger altså at holde ind på vores grund..
Må folk bare holde/parkere hvor de har lyst til, selvom det er på andres grund, eller har jeg min fulde ret til at være lidt sippet, og pænt bede folk holde et andet sted, når de f.eks. venter på nogen?
Jeg har vedhæftet et billede af, hvordan det omtalte sted ser ud, så man bedre kan forstille sig det..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld