Barnepige - Løn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

sarahb

Vinker skriver:

Jeg ville gerne passe dine dejlige drenge

Jeg passede meget børn i mine tidlige teenager år og mener jeg fik ca 50kr i timen og det var fint.

Hvor gammel ønsker I ca barnepigen ska være?

Jeg ville gerne gi lidt ekstra for en pige der virkelig virker til at være interesseret i at passe børnene og ikke kun gør det for pengene. Man kunne måske aftale en startløn og så kunne hun jo få lønstigning hvis hun var en rigtig god barnepige.....

Men jeg tænker at gir I både mad og diverse til pigen, ja er det jo allerede næsten en form for bonus - altså for mange er det nok en selvfølge, men hvis jeg kender dig ret så holder du ikke igen på den front.....

men ja det er skisme svært..... Håber I finder en rigtig sød pige

Tak søde.

Jamen om hun er 16 eller 23 er for mig lige meget bare hun kan fange børnene og hygge om dem..
Og alt er lavet på forhånd og der er købt ind til hygge. Hun må også gerne få en veninde over når børnene sover. Så det er rimelig frit, bare hun er på ungerne den 1-2 time de er vågne.
Synes bestemt ikke det er meget at forlange..

Jamen Rikke flyt til København så får du dem gerne en weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

sarahb

Mor-til-asta-09 skriver:

Vi har en barnepige til asta, som vi bruger som i gør.. Hun er 21 og får 75 i timen.. Nogle gange sover asta når hun kommer, andre gange skal hun lave mad til hende og spise med hende ( der får barnepigen selvfølgelig også mad )

Hun er studerende, til pædagog, så synes det er en fair pris

Bestemt en Fair pris..
Jeg synes det løber løbsk når man skal have 100+ i timen for at passe mine børn der sover over af halvdelen af tiden de er der.

Anmeld

17. februar 2012

Mor-til-asta-09

sarahb skriver:

Bestemt en Fair pris..
Jeg synes det løber løbsk når man skal have 100+ i timen for at passe mine børn der sover over af halvdelen af tiden de er der.

Ja lige præcis.. Også derfor vi satte den til 75, for så var det ligemeget om hun bare sad og lyttede efter hende eller hun skulle lege osv med hende.. Og de elsker hinanden..

Anmeld

17. februar 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Min barnepige, er min storesøster

Hun får dog kun 50 kr. i timen, men tilgængæld er køleskab og diverse indhold i skabende, til fri afbenyttelse.... (Vi har aldrig noget slik og guf tilbage i huset når hun har været her )

Synes det er dejligt, for min søn kender hende jo, og jeg er tryk ved og efterlade ham i hendes varetægt.

Men hvis jeg derimod skulle ha en udefra, ville jeg nok regne med og skulle betale omkring 100 kr.i løn i timen, + - 30 kr. (alt afhængig af alder og erfaring). og jeg ville klart fortrække og lægge de ekstra penge i, for at jeg ville være tryg for at tage af sted.

Anmeld

9. marts 2014

justina

Nogen der søger en barnepige i Slagelse eller tæt på. Jeg er 13 år og elsker bare børn men har ikke selv nogen mindre søskende men kunne godt tænke mig at passe børn 

Anmeld

9. marts 2014

SanJose

Nu kan jeg kun svare ud fra mit eget synspunkt som barnepigen.

Fra jeg var 15-17 passede jeg en lille pige, som jeg hentede i børnehaven HVER dag og passede i ca. to timer, da moren var enlig og havde fuldtidsarbejde, der ikke kunne hænge sammen med lukketiderne i børnehaven. Der fik jeg 75 kr. pr. dag, og det var jeg egentlig meget godt tilfreds med.

Nu passer jeg så tre børn på 5, 8 og 11 år et par gange hver anden uge. Den yngste skal hentes i børnehaven og de store piger sørger selv for at komme hjem fra skole. Jeg har fri adgang til morens bil, som også er en nødvendighed for at kunne hente den yngste. Men hvis jeg f.eks. har brug for en bil til noget specielt kan jeg bare hente den, har altid nøglen på mig. Udover dette får jeg 100 kr. i timen og var morens krav. Jeg foreslog faktisk 75 kr., men det ville hun ikke gå med til, så længe jeg har ansvaret for tre børn. Passer dem ca. tre timer af gangen (kl.16:00-19:00), hvor vi laver lektier, danser, leger, bager boller/kage, kører den mellemste til fodbold, laver aftensmad og spiser sammen.

Hvis jeg selv skulle hyre en barnepige ville jeg alt afhængigt af alder nok give enten 75 kr. eller 100 kr. i timen. Særligt lidt ekstra, hvis der er tale om flere børn.

Anmeld

9. marts 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg er 30 år og pædagog studerende på 4. Sememester.

har ikke børn selv endnu.

jeg vil egentlig gerne være barnepige, men den sidste jeg var til jobsamtale hos, ville kun give mig 60 kr i timen for at passe hendes 10 måneders barn. Jeg syns nu egentlig selv jeg er mere værd end 60 kr i timen, især når det fx kun nogle gange var 1,5 time jeg sku passe ham osv, så kunne det lønmæssigt altså ikke betale sig for mig, sku jo også ha transport til og fra osv..

Jeg prøvede at foreslå 80 kr, eller fastpris på fx 200 for at hente i vuggestue og gå hjem og spise med ham, men nej. Øv for både hende og drengen var ellers super søde 

Men hvis der er nogen der mangler en sød voksen barnepige i Kbh så sig til 

Anmeld

9. marts 2014

De3Guldklumper

Hej

Er der nogle der har barnepige og vil fortælle hvad i giver dem for pasning af jeres børn?

Vi leder efter en barnepige der typisk kan passe ungerne hvis vi vil ud og spise eller i biografen.
Vi tilbyder at køre barnepigen hjem når vi kommer hvis de ønsker dette.

Og er der nogle der har en barnepige i deler ud af i København hehe

Vi har en 18 årig pige til at hente vores unger hver mandag.

Hun får 50 kr i timen - det var det vi ville give og det var helt fint med hende.
Jeg passede selv 3 børn da jeg var yngre og fik 25 kr i timen. Mange vil synes at 50 kr i dag er ingenting men det er trods alt "sort" så synes det er en fin timeløn. Udover det så er alt i skabene frit tilgængeligt.  

Anmeld

9. marts 2014

Lullaby

Vi har en som vi fandt i avisen. Hun er alle pengene værd. Hun passer typisk en 3-4 timer og får 50 i timen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.