Barnepige - Løn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.870 visninger
28 svar
5 synes godt om
17. februar 2012

sarahb

Hej

Er der nogle der har barnepige og vil fortælle hvad i giver dem for pasning af jeres børn?

Vi leder efter en barnepige der typisk kan passe ungerne hvis vi vil ud og spise eller i biografen.
Vi tilbyder at køre barnepigen hjem når vi kommer hvis de ønsker dette.

Og er der nogle der har en barnepige i deler ud af i København hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

MorTil4<3

sarahb skriver:

Hej

Er der nogle der har barnepige og vil fortælle hvad i giver dem for pasning af jeres børn?

Vi leder efter en barnepige der typisk kan passe ungerne hvis vi vil ud og spise eller i biografen.

her har vi prøvet at have en barnepige til at kunne komme når der var brug for det . .

MEN desværre hænger de pålidelige ikk på træerne

vi har prøvet 3 unge piger nu, og den første ville pludselig have flere penge (selvom der var aftalt fast timepris) så det gad vi slet ikk finde os i. .

nr 2: var på besøg og det hele, og vi fik aftalt og så videre, MEN havde hun tid?? ALDRIG

og den 3: følte vi os slet ikk trygge ved hun ville kun være her hvis hun havde en ven med sig og så skulle vi både sørge for mad il hende OG vennen hver gang og vi havde ikk lige regnet med at 2 sku have løn!

så vi har opgivet . .

og nu er det KUN når noget familie har tid til pasning at vi kan lave noget andet, ellers magter vi det ikk

men håber for jer at i kan finde en der er pålidelig og til at have med at gøre

Anmeld

17. februar 2012

sarahb

MilleMus1988 skriver:

her har vi prøvet at have en barnepige til at kunne komme når der var brug for det . .

MEN desværre hænger de pålidelige ikk på træerne

vi har prøvet 3 unge piger nu, og den første ville pludselig have flere penge (selvom der var aftalt fast timepris) så det gad vi slet ikk finde os i. .

nr 2: var på besøg og det hele, og vi fik aftalt og så videre, MEN havde hun tid?? ALDRIG

og den 3: følte vi os slet ikk trygge ved hun ville kun være her hvis hun havde en ven med sig og så skulle vi både sørge for mad il hende OG vennen hver gang og vi havde ikk lige regnet med at 2 sku have løn!

så vi har opgivet . .

og nu er det KUN når noget familie har tid til pasning at vi kan lave noget andet, ellers magter vi det ikk

men håber for jer at i kan finde en der er pålidelig og til at have med at gøre

Jeg har fået rigtig mange henvendelser, men synes bare ikke at 100-120 i timen er noget vi har råd til hvis vi både skal ud og spise og i bio. Og så give 400-500 i løn for 4 timer..

Men jeg har en samtale med en i dag, så må vi se... Hun er i hvert tilfælde meget interesseret.

Anmeld

17. februar 2012

L&V

sarahb skriver:

Hej

Syntes meget det kommer an på alderen af barnepigen, alderen på barnet, tid på døgnet og om hvor godt man kender personen.

Anmeld

17. februar 2012

MorTil4<3

sarahb skriver:

Jeg har fået rigtig mange henvendelser, men synes bare ikke at 100-120 i timen er noget vi har råd til hvis vi både skal ud og spise og i bio. Og så give 400-500 i løn for 4 timer..

Men jeg har en samtale med en i dag, så må vi se... Hun er i hvert tilfælde meget interesseret.

vi havde også en der ville have 150 i timen !! og det er jo vildt alså

syntes det er helt grotest, fro da jeg var (ung) tenager og sku passe børn så var en 50 i timen noget jeg ville være lykkelig for

de unge nu til dags er ALT for griske syntes jeg

Anmeld

17. februar 2012

sarahb

Månsson skriver:

Syntes meget det kommer an på alderen af barnepigen, alderen på barnet, tid på døgnet og om hvor godt man kender personen.

Ja her er det i tidsrummet 17-22 Og måske 2-4 timer af gangen, alt afhængigt af hvad vi skal.
Vi giver mad og drikke og kører også vedkommende hjem hvis de ikke vil med det offentlige så sent.
Det er 2 børn på 1,5 og 3,5 og de kommer i seng 18.30-19 så det er kun 1-2 timer pasning og så ellers se tv og hygge!

Anmeld

17. februar 2012

sarahb

MilleMus1988 skriver:

vi havde også en der ville have 150 i timen !! og det er jo vildt alså

syntes det er helt grotest, fro da jeg var (ung) tenager og sku passe børn så var en 50 i timen noget jeg ville være lykkelig for

de unge nu til dags er ALT for griske syntes jeg

Ja det er ret vildt, så ville jeg også gerne være babysitter!

Anmeld

17. februar 2012

ledermus

Da jeg var yngre passede jeg 3 børn hvoraf den ene var multihandicappet og jeg gjorde det glædeligt for 50 kr i timen...synes det var ret hyggeligt og fik jo et fantastisk forhold til nogle skønne unger 

hvis jeg skulle engagere en barnepige til min søn vil jeg maks give 75 kr i timen ellers bliver det hurtigt dyrt at få passet fordi man skal ud og opleve noget uden børn

Anmeld

17. februar 2012

MorTil4<3

ledermus skriver:

Da jeg var yngre passede jeg 3 børn hvoraf den ene var multihandicappet og jeg gjorde det glædeligt for 50 kr i timen...synes det var ret hyggeligt og fik jo et fantastisk forhold til nogle skønne unger 

hvis jeg skulle engagere en barnepige til min søn vil jeg maks give 75 kr i timen ellers bliver det hurtigt dyrt at få passet fordi man skal ud og opleve noget uden børn

Anmeld

17. februar 2012

sarahb

ledermus skriver:

Ja der ligger vores grænse også

Min niece ytrede lige at hun glædeligt kørte fra kalundborg til Kbh for at passe dem, hvis vi bare betalte benzin.
Så den løsning ville jo også være fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.