Jeg har været meget aktiv barnepige i KBH frem til nu faktisk! Der kom en meget uventet graviditet frem.
Jeg fik 100kr i timen. Og det var faktisk dem selv der satte min løn op, da det først hed 80kr.
Men der er også væsentlig forskel på "hvordan" man er barnepige. Jeg lavede mad til børnene, ryddede op, legede og puttede. Nogle gange hentede jeg dem også i vuggestue og børnehave. Så når forældrene kom hjem, så var huset pænt og ryddeligt, og børnene sov fint og trygt. Til jul bagte jeg med dem, om sommeren tog vi på stranden osv. Nogle gange gav jeg dem bad, hvis kødsovsen var lidt for god
Man kan helt sikkert stadig godt finde en ung pige der kan sidde og spise slik og se MTV mens børnene sover, til 50-80kr.
Men vil man gerne have en som kender Jeres rytmer og Jeres hjem, så må man også betale lidt for det.
Men gir dig ret i, at det kan løbe op. En normal aften for mig, tjente jeg 700kr på! Det er mange, men ALT var også ordnet og de behøvede ikke ringe og sms hele tiden. Jeg havde styr på det;-)
Anmeld