Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg synes nu det er meget underholdene. Ser dog ikke alle udsendelserne, men ofte er der ikke noget bedre i fjernsynet alligevel.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ser ikke det lort.. sikke skuffet jeg blev! havde sådan glædet mig tild et startede, har set 1 1/2 program, og nægter at se mere..
MariaE skriver: Har prøvet at se lidt på det, men for filan hvor er der bare ringe tv...kedeligt og intetsigende. Ikke nogen form for underholdning, men kedelige samtaler, små latterlige dramaer, folk der skider og sæber patter ind...GAB. Kan ikke passe mig mand og jeg er de eneste der bare dropper kanal 5 i prime time tv nu.
Har prøvet at se lidt på det, men for filan hvor er der bare ringe tv...kedeligt og intetsigende. Ikke nogen form for underholdning, men kedelige samtaler, små latterlige dramaer, folk der skider og sæber patter ind...GAB.
Kan ikke passe mig mand og jeg er de eneste der bare dropper kanal 5 i prime time tv nu.
Det er lige så dårligt som Paradise Hotel
Nej, jeg synes, at det kedeligt og uinteressant. Kan ikke forstå, at man vælger, at tage et program op så mange år efter. Det er dømt "til døden".
Så det i "gamle dage"! Gider ikke denne gang.. også mere fordi jeg sys været/speakeren er ret irriterende..
Nej, ser hverken dét, Paradise Hotel, De unge mødre osv. osv. Synes det er trist og kedeligt, og gider slet ikke sidde og se på at andre mennesker bagtaler hinanden og har laaaange kedelige samtaler der ingen betydning har for mig
nej. det fanger mig slet ikke.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128