Ser du Big Brother????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Vinker

jeg synes nu det er meget underholdene. Ser dog ikke alle udsendelserne, men ofte er der ikke noget bedre i fjernsynet alligevel.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Kamulla

ser ikke det lort.. sikke skuffet jeg blev! havde sådan glædet mig tild et startede,  har set 1 1/2 program, og nægter at se mere..

Anmeld

17. februar 2012

chael

MariaE skriver:

Har prøvet at se lidt på det, men for filan hvor er der bare ringe tv...kedeligt og intetsigende. Ikke nogen form for underholdning, men kedelige samtaler, små latterlige dramaer, folk der skider og sæber patter ind...GAB.

Kan ikke passe mig mand og jeg er de eneste der bare dropper kanal 5 i prime time tv nu.

Fuldstændigt enig. Har set 2 min. Af det. Så gad jeg ikke bruge mere tid på det

*C

Anmeld

17. februar 2012

Plysbjørnen

MariaE skriver:

Har prøvet at se lidt på det, men for filan hvor er der bare ringe tv...kedeligt og intetsigende. Ikke nogen form for underholdning, men kedelige samtaler, små latterlige dramaer, folk der skider og sæber patter ind...GAB.

Kan ikke passe mig mand og jeg er de eneste der bare dropper kanal 5 i prime time tv nu.

Det er lige så dårligt som Paradise Hotel

Anmeld

17. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, jeg synes, at det kedeligt og uinteressant. Kan ikke forstå, at man vælger, at tage et program op så mange år efter. Det er dømt "til døden".

Anmeld

17. februar 2012

HeidiØ

MariaE skriver:

Så det i "gamle dage"! Gider ikke denne gang.. også mere fordi jeg sys været/speakeren er ret irriterende..

Anmeld

17. februar 2012

Kløver

Jeg har stemt nej, kan slet ikke tage kanalerne, men tror så heller ikke jeg ville gide det, hvis jeg kunne

Anmeld

17. februar 2012

Nessie

Nej, ser hverken dét, Paradise Hotel, De unge mødre osv. osv. Synes det er trist og kedeligt, og gider slet ikke sidde og se på at andre mennesker bagtaler hinanden og har laaaange kedelige samtaler der ingen betydning har for mig

Anmeld

17. februar 2012

Lone Jakobsen

nej. det fanger mig slet ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.