Ser du Big Brother????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ser du Big Brother?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.651 visninger
28 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

Muffinmus

Har prøvet at se lidt på det, men for filan hvor er der bare ringe tv...kedeligt og intetsigende. Ikke nogen form for underholdning, men kedelige samtaler, små latterlige dramaer, folk der skider og sæber patter ind...GAB.

Kan ikke passe mig mand og jeg er de eneste der bare dropper kanal 5 i prime time tv nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

M (:

MariaE skriver:

Har prøvet at se lidt på det, men for filan hvor er der bare ringe tv...kedeligt og intetsigende. Ikke nogen form for underholdning, men kedelige samtaler, små latterlige dramer, folk der skider og sæber patter ind...GAB.

Kan ikke passe mig mand og jeg er de eneste der bare dropper kanal 5 i prime time tv nu.

Jeg er så enig. Det fanger mig slet ikke.. Og så gider jeg heller ikke stene tv 6 ud af 7 aftener om ugen for at kunne følge med.. 

Anmeld

16. februar 2012

Nettemor

Har set 2 min af det.. Sagde mig intet!! Så nu er kanal 5 bandlyst om aftenen.

Anmeld

16. februar 2012

Muffin_girl

MariaE skriver:

Har prøvet at se lidt på det, men for filan hvor er der bare ringe tv...kedeligt og intetsigende. Ikke nogen form for underholdning, men kedelige samtaler, små latterlige dramaer, folk der skider og sæber patter ind...GAB.

Nej har ikke kanalen .. Men gider heller ikke se det.. 

Anmeld

16. februar 2012

lycly

Det siger heller ikke mig noget overhoved . Kender faktisk ingen der ser det. Eller også vil folk bare ikke indrømme det

Anmeld

16. februar 2012

B&J

det siger mig heller ingen ting nu har jeg prøvet 2 gange men niks ingen ting her

Anmeld

16. februar 2012

An&Jo

jeg ser genudsendelsen, men har kun tv3 og kanal5 udover diverse gratisskanaler, så har ikke så mange muligheder at vælge imellem her om aftenen.. på tv3 kører der kun ting jeg har set, så det er lidt nitten.. :/

Anmeld

16. februar 2012

Giraffen

MariaE skriver:

jeg havde sådan glædet mig til det - mest fordi jeg synes det var ret så godt de første par gange og jeg tænkte med så mange nye teknologiske muligheder kunne det kun blive godt 

men hold da fast en skuffelse! kæmpede mig gennem halvanden afsnit, men krummede tær af pinlighed alene over den der talende fisk så nej.... ser det ikke og synes det er lidt flovt at så mange mennesker bruger så meget tid på at "promovere" sig selv i et program der næsten garanteret ingen seere har

Anmeld

16. februar 2012

Saram

Havde faktisk glædet mig rigtig meget til at se det (elskede de første par gange de sendte bb), men er godt nok skuffet over det hvor er det dog kedeligt !

Anmeld

16. februar 2012

sommerfuglen82

Ja jeg gør og indrømmer det gerne  

Jeg ser det live på nutv nogle gange om dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.