Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har prøvet at se lidt på det, men for filan hvor er der bare ringe tv...kedeligt og intetsigende. Ikke nogen form for underholdning, men kedelige samtaler, små latterlige dramaer, folk der skider og sæber patter ind...GAB.
Kan ikke passe mig mand og jeg er de eneste der bare dropper kanal 5 i prime time tv nu.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MariaE skriver: Har prøvet at se lidt på det, men for filan hvor er der bare ringe tv...kedeligt og intetsigende. Ikke nogen form for underholdning, men kedelige samtaler, små latterlige dramer, folk der skider og sæber patter ind...GAB. Kan ikke passe mig mand og jeg er de eneste der bare dropper kanal 5 i prime time tv nu.
Har prøvet at se lidt på det, men for filan hvor er der bare ringe tv...kedeligt og intetsigende. Ikke nogen form for underholdning, men kedelige samtaler, små latterlige dramer, folk der skider og sæber patter ind...GAB.
Jeg er så enig. Det fanger mig slet ikke.. Og så gider jeg heller ikke stene tv 6 ud af 7 aftener om ugen for at kunne følge med..
Har set 2 min af det.. Sagde mig intet!! Så nu er kanal 5 bandlyst om aftenen.
MariaE skriver: Har prøvet at se lidt på det, men for filan hvor er der bare ringe tv...kedeligt og intetsigende. Ikke nogen form for underholdning, men kedelige samtaler, små latterlige dramaer, folk der skider og sæber patter ind...GAB. Kan ikke passe mig mand og jeg er de eneste der bare dropper kanal 5 i prime time tv nu.
Nej har ikke kanalen .. Men gider heller ikke se det..
det siger mig heller ingen ting nu har jeg prøvet 2 gange men niks ingen ting her
jeg havde sådan glædet mig til det - mest fordi jeg synes det var ret så godt de første par gange og jeg tænkte med så mange nye teknologiske muligheder kunne det kun blive godt
men hold da fast en skuffelse! kæmpede mig gennem halvanden afsnit, men krummede tær af pinlighed alene over den der talende fisk så nej.... ser det ikke og synes det er lidt flovt at så mange mennesker bruger så meget tid på at "promovere" sig selv i et program der næsten garanteret ingen seere har
Havde faktisk glædet mig rigtig meget til at se det (elskede de første par gange de sendte bb), men er godt nok skuffet over det hvor er det dog kedeligt !
Ja jeg gør og indrømmer det gerne
Jeg ser det live på nutv nogle gange om dagen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128