Ser du Big Brother????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Diana...

Nope har ikke kanalen så jeg ser PH i stedet he he 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Clisolka

Nix, jeg ser det ikke... Jeg så det første afsnit som genudsendelse, men det fangede mig ikke. 

Anmeld

16. februar 2012

4kløver

Ja det gør jeg.. men det er ikke så godt som bb 1 og 2

Anmeld

16. februar 2012

Hvem?

MariaE skriver:

Har prøvet at se lidt på det, men for filan hvor er der bare ringe tv...kedeligt og intetsigende. Ikke nogen form for underholdning, men kedelige samtaler, små latterlige dramaer, folk der skider og sæber patter ind...GAB.

Kan ikke passe mig mand og jeg er de eneste der bare dropper kanal 5 i prime time tv nu.

Jeg mangler en der hedder: "Har aldrig set det"

Anmeld

16. februar 2012

DKTiha

MariaE skriver:

Har prøvet at se lidt på det, men for filan hvor er der bare ringe tv...kedeligt og intetsigende. Ikke nogen form for underholdning, men kedelige samtaler, små latterlige dramaer, folk der skider og sæber patter ind...GAB.

Kan ikke passe mig mand og jeg er de eneste der bare dropper kanal 5 i prime time tv nu.

det fanger mig overhovedet ikke, syntes det er så INTETSIGENDE ! og er ret skuffet - tænkte bare YES MAND endelig noget ordentligt i tvet som kan være sjovt at se på....

meeeeeeeen......man kan godt mærke at det ikke er "samme slags" program som dengang Big brother første gang blev sendt i tv..

Anmeld

16. februar 2012

Mamalou

Jeg ser det ikke selv, men ved min søster og mor gør det. Der er en fra Thyborøn med, hvor vi også kommer fra - så er sikker på, at han trækker seere derfra, hvor "alle kender alle".

Jeg gider ikke bruge min tid på det. Så lidt i søndags, men hold da op hvor er værten dårlig... Så jeg zappede hurtigt videre selvom jeg "kender" en af deltagerne... 

Jeg har det på samme måde med Paradis.

Anmeld

17. februar 2012

M&M's Mor

nu har jeg prøvet at se lidt af det et par gange og hvor jeg dog keder mig så nej det gør jeg ikke...og hvad skal den talende fisk være med for...ja kan jeg virkelig ikke se det underholdende i...jo for børn er den da sikkert men nu er bb jo ikke et børneprogram...

Anmeld

17. februar 2012

Michael healer

MariaE skriver:

jeg har stemt blankt, da jeg ikke kan se kanalen, men syntes der manglede 2 svar muligheder en der hed , nej kan ikke se kanalen, men ville ikke se det hvis jeg havde kanalen , og nej kan ikke se kanalen, men ville muligvis se det hvis jeg havde kanalen, og så ville jeg vælge det sidste, for at se om det er ok 

Anmeld

17. februar 2012

Chris86

Kan ikke se se det Men hvis jeg kunne, så var det vist ikke noget jeg gad bruge tid på (ligesom paradise)....

Anmeld

17. februar 2012

lukasmor

MariaE skriver:

Enig med dig!
Programmer som disse, siger mig absolut intet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.