Nyfødt kaster op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

4kløver

Min pige på 2 fik også allomin da hun var lille og så blev det lavet om også begyndte hun at kaste op..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Silas&Mille

4kløver skriver:

Min pige på 2 fik også allomin da hun var lille og så blev det lavet om også begyndte hun at kaste op..

Var det Allominen hun kastede op?

Anmeld

16. februar 2012

Clisolka

Valle81 skriver:

Har to drenge som har været flaskebørn og de startede med 10 ml og så lidt op af gangen, men det tog lidt tid før de var deroppe, ingen af dem har været over 180 på et måltid

Jeg tror hun har fået alt for meget mad men det kan jo også være noget af det de andre skriver

Jeg tænker lidt det samme - 90 ml er alt for meget for sådan en lille størrelse  Jeg tror Isabella var 2 mrd før vi kom op på det. 

Anmeld

16. februar 2012

4kløver

Silas&Mille skriver:

Var det Allominen hun kastede op?

Ja..

Anmeld

16. februar 2012

Silas&Mille

4kløver skriver:

Ja..

ok

har også tænkt om vi skulle prøve noget andet MME, men man skal jo ikke bare sådan lige skifte mærke (sådan som jeg har fotstået det)

Anmeld

16. februar 2012

Silas&Mille

Babymor2010 skriver:

Jeg tænker lidt det samme - 90 ml er alt for meget for sådan en lille størrelse  Jeg tror Isabella var 2 mrd før vi kom op på det. 

Hehe... Der står jo bare på pakken at de skal have mellem 60 og 100 ml 

Men nu har jeg sat det ned til 60 ml per måltid også må jeg give mad en gang eller to mere i døgnet hvis det bliver nødvendigt

Anmeld

16. februar 2012

Clisolka

Silas&Mille skriver:

Hehe... Der står jo bare på pakken at de skal have mellem 60 og 100 ml 

Men nu har jeg sat det ned til 60 ml per måltid også må jeg give mad en gang eller to mere i døgnet hvis det bliver nødvendigt

Haha ja det er lidt svært at finde ud af hvor meget  Hvor tit giver du hende mad? 

Men som nogle af de andre skriver, det kan jo også være mælkeallergi 

Anmeld

16. februar 2012

4kløver

Silas&Mille skriver:

ok

har også tænkt om vi skulle prøve noget andet MME, men man skal jo ikke bare sådan lige skifte mærke (sådan som jeg har fotstået det)

Det gjorde jeg. Og kunne ikke mærke noget på hende.

Anmeld

16. februar 2012

K&N

Nu har jeg ikke læst alle svarene... Men jeg synes bestemt du skal kontakte lægen og eller SP. Det kan selvfølgelig være noget i maden hun ikke kan tåle, men det kan også være noget andet jo. Min søn begyndte at kaste op da han var 14 dage og det var pga refluks. Håber i findet ud af det 

Anmeld

17. februar 2012

Silas&Mille

Haha ja det er lidt svært at finde ud af hvor meget  Hvor tit giver du hende mad? 

Men som nogle af de andre skriver, det kan jo også være mælkeallergi 

Hun spiser hver 3-4 time.

Men nu har vi forsøgt at give hende 60 ml ved de sidste 6 måltider og der har ikke været noget som helst. Snakkede med SP i formiddags og hun mente vi nok havde givet hende for meget at spise Man får selvfølgelig lidt dårlig samvittighed, men er bare glad for at hun nu holder maden i sig.

Hun sover stadig 3-4 timer ad gangen, selv hun 'kun' får 60 ml, så det holder vi os til indtil hun selv beder om mere

Hvad angår mælkeallergi, så har hun ikke nogen af de symptomer de nævner på denne side:  http://www.foedevareallergi.dk/Boern/Maelkeallergi/forside.htm

Altså bort set fra hun har kastet op 4 gange over tre dage.
SP mente umiddelbart heller ikke at der er tale om mælkeallergi. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.