Måske tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Månsson skriver:

Hmm hårde gummer, dårlig søvn, irratation for fuld skrue og alt ska bides i men men men hun er bare kun lige knap 5 måneder kan det nu passe???

Andre hvis børn fik tænder tidligt og evt gode råd til hvordan vi kan gøre det nemmere hvis det nu er de dumme tænder?

du kan se det på gummerne. de bliver lidt hvide. man kan se lidt af tanden/tænderne

min har nu længe bidt i alt uden at det var tænderne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

L&V

mor:) skriver:

du kan se det på gummerne. de bliver lidt hvide. man kan se lidt af tanden/tænderne

min har nu længe bidt i alt uden at det var tænderne.

Det er bare en anden måde hun putter alt der ind på ikke sådan oralfase agtigt, det ska gnøfles og køres af på "tænderne" nærmest hvis du forstår

Man kan ikke se så meget men mærke de små ru takker så mon ikke det er tanden?

Anmeld

17. februar 2012

L&V

Frk.S skriver:

Freja var ikke engang blevet 4 måneder før de første 2 tænder tittede frem. Så det kan sagtens være det.

Vi tror hun har en mere på vej. Vi har købt en af de bideringe med vand i som man kan ligge i køleskabet. Den er et hit.

Det er jo en helt ny verden troede de var på den gode side af de 6 måneder men ok fremmeligebørn 

Tror jeg ska på udkig efter nogle der er lidt blødere end dem vi har, hun er ikke helt tosset med de bideringe

Anmeld

17. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Månsson skriver:

Det er bare en anden måde hun putter alt der ind på ikke sådan oralfase agtigt, det ska gnøfles og køres af på "tænderne" nærmest hvis du forstår

Man kan ikke se så meget men mærke de små ru takker så mon ikke det er tanden?

jo det lyder lidt sådan. jeg tænker tit at han er ved at få tænder hvor jeg så har taget fejl, men hvor er jeg også bare dårlig til at bedømme det

Anmeld

17. februar 2012

Supermum

Vi er også igang med tænder på uge 2 nu herhjemme, og vi starter med en hjørnetand (!)  - der er også en fortand på vej, og hjerhjemme virker agurkestave, kølende bideringe ihvertfald. Hun har ikke så meget appetit på grød, så det er flaske hun får mest af, da det gør ondt inde i munden når hun tygger samt har 2-3 afføringer i løbet af dagen hvor der normalt kun er 1. Skal lige siges hun er ( 6½ mnd) jeg har iøvrigt hørt at nogle 3-pak gummebørster fra babysam er lykken. Herhjemme klarer vi os dog bare med en baby tandbørste som jeg første børster bisserne med og dernæst får hun den og kan gnaske på.

Anmeld

17. februar 2012

L&V

mor:) skriver:

jo det lyder lidt sådan. jeg tænker tit at han er ved at få tænder hvor jeg så har taget fejl, men hvor er jeg også bare dårlig til at bedømme det

Jamen det er bare heller ikke nemt syntes jeg så nu må vi se om den kommer helt ud eller hva den gør

Anmeld

17. februar 2012

L&V

Supermum skriver:

Vi er også igang med tænder på uge 2 nu herhjemme, og vi starter med en hjørnetand (!)  - der er også en fortand på vej, og hjerhjemme virker agurkestave, kølende bideringe ihvertfald. Hun har ikke så meget appetit på grød, så det er flaske hun får mest af, da det gør ondt inde i munden når hun tygger samt har 2-3 afføringer i løbet af dagen hvor der normalt kun er 1. Skal lige siges hun er ( 6½ mnd) jeg har iøvrigt hørt at nogle 3-pak gummebørster fra babysam er lykken. Herhjemme klarer vi os dog bare med en baby tandbørste som jeg første børster bisserne med og dernæst får hun den og kan gnaske på.

Av av av dem har jeg hørt sku være grumme.. Skideriet har vi os gang i men ser det egentlig som en gave da vi har kørt med hård mave i et stykke tid 

Anmeld

17. februar 2012

Supermum

Månsson skriver:

Av av av dem har jeg hørt sku være grumme.. Skideriet har vi os gang i men ser det egentlig som en gave da vi har kørt med hård mave i et stykke tid 

Hvilke har du hørt skulle være grumme? Dem du køber i Babysam eller tandbørsten??

Anmeld

17. februar 2012

L&V

Supermum skriver:

Hvilke har du hørt skulle være grumme? Dem du køber i Babysam eller tandbørsten??

Hjørnetænderne 

Anmeld

17. februar 2012

Supermum

Månsson skriver:

Hjørnetænderne 

Hahaha så er jeg med.. Ja har SP også sagt, da de er læææænge om at komme ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.