Måske tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
34 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

L&V

Hmm hårde gummer, dårlig søvn, irratation for fuld skrue og alt ska bides i men men men hun er bare kun lige knap 5 måneder kan det nu passe???

Andre hvis børn fik tænder tidligt og evt gode råd til hvordan vi kan gøre det nemmere hvis det nu er de dumme tænder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Janni.

Lad hende gnave i en agurke stang. Dejlig kølende og kløestillende

Anmeld

16. februar 2012

L&V

Janni. skriver:

Lad hende gnave i en agurke stang. Dejlig kølende og kløestillende

Havde jeg godt nok læst lidt om var bare i tvivl om hun måtte/kunne når hun ikke er større

Tak for svar

Anmeld

16. februar 2012

meem

Min ældste datter fik sin første tand da hun var 4mdr mit bedste råd er kølende bideringe...

Anmeld

16. februar 2012

th

Månsson skriver:

Hmm hårde gummer, dårlig søvn, irratation for fuld skrue og alt ska bides i men men men hun er bare kun lige knap 5 måneder kan det nu passe???

Andre hvis børn fik tænder tidligt og evt gode råd til hvordan vi kan gøre det nemmere hvis det nu er de dumme tænder?

min nevør fik da han var 11 uger. han er 7 md nu og har 5 stk. så det kan godt være tænder.

Anmeld

16. februar 2012

L&V

meem skriver:

Min ældste datter fik sin første tand da hun var 4mdr mit bedste råd er kølende bideringe...

Tak smidder dem i køleskabet og håber det hjælper på den tasmsanske djævel som har indtaget min ellers altid glade datter

Anmeld

16. februar 2012

L&V

th skriver:

min nevør fik da han var 11 uger. han er 7 md nu og har 5 stk. så det kan godt være tænder.

wow fart på Så er den nu nok go nok med hende

Anmeld

16. februar 2012

Mizz-sommer

Hej  

Skule til at spøger om det samme ?

Få min bettemand på snart 8 uger er pylret og har lidt

Feber og laver i bleen to gange om dagen.

Og kAn se / mærke lidt i venstre side og kan se fortænderne 

Ligger Under gummerne.

Men synes det er tidligt..

Håber der gå noget tid før de kommer frem..!

Anmeld

16. februar 2012

Tona

Månsson skriver:

Amanda fik de første to tænder da hun var 5 mdr

Mit bedste råd er at vikle en stofble et par gange rundt om en finger og så lade hende bide alt det hun vil  

Anmeld

16. februar 2012

L&V

Amandas-mor skriver:

Amanda fik de første to tænder da hun var 5 mdr

Mit bedste råd er at vikle en stofble et par gange rundt om en finger og så lade hende bide alt det hun vil  

Åh ja det ku sikkert være et hit for hun vil gerne "bide" også gør det os mindre ondt på moderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.