Måske tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Clisolka

Månsson skriver:

Hmm hårde gummer, dårlig søvn, irratation for fuld skrue og alt ska bides i men men men hun er bare kun lige knap 5 måneder kan det nu passe???

Andre hvis børn fik tænder tidligt og evt gode råd til hvordan vi kan gøre det nemmere hvis det nu er de dumme tænder?

Det kunne godt lyde til at der er bisser på vej 

Isabella var lige netop fyldt 6 mrd. da de 2 første kom igennem  Nu er hun snart 16 mrd. og har 14-15 stks (jeg kan snart ikke holde styr på dem mere) 

Frem med en bidering som hun kan bide i. Du kan også købe noget gele til gummerne på apoteket og smøre på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

L&V

Babymor2010 skriver:

Det kunne godt lyde til at der er bisser på vej 

Isabella var lige netop fyldt 6 mrd. da de 2 første kom igennem  Nu er hun snart 16 mrd. og har 14-15 stks (jeg kan snart ikke holde styr på dem mere) 

Frem med en bidering som hun kan bide i. Du kan også købe noget gele til gummerne på apoteket og smøre på. 

He he nej når de først kommer i flok er det nok ikke til at holde styr på

tak for svaret har køleskabet fyldt med sutter og bideringe nu så håber vu det hjælper

Anmeld

16. februar 2012

2721

Som de andre skriver kan det sagtens være tænder. Kølende gummiringe, agurkestave, en knude på 1 stofble.
Håber snart det bliver bedre

Anmeld

16. februar 2012

L&V

Puslingen skriver:

Som de andre skriver kan det sagtens være tænder. Kølende gummiringe, agurkestave, en knude på 1 stofble.
Håber snart det bliver bedre

Guffer agurk på livet løs og det virker til at hjælpe jubii den tasmanske djævel har forladt hende for en stund

Anmeld

16. februar 2012

2721

Månsson skriver:

Guffer agurk på livet løs og det virker til at hjælpe jubii den tasmanske djævel har forladt hende for en stund

Dejligt

Anmeld

16. februar 2012

Tona

Månsson skriver:

Åh ja det ku sikkert være et hit for hun vil gerne "bide" også gør det os mindre ondt på moderen

Ja, plus at stofbleen opsamler alt det savl der ellers ville løbe ned ad ens hånd

Anmeld

16. februar 2012

L&V

Amandas-mor skriver:

Ja, plus at stofbleen opsamler alt det savl der ellers ville løbe ned ad ens hånd

He he ja den havde jeg da ikke lige tænkt på bonus

Anmeld

16. februar 2012

Tona

Månsson skriver:

He he ja den havde jeg da ikke lige tænkt på bonus

Amanda har stadig brug for den stofble når hun skal have tænder, men nu hvor hun har 10 tænder skal den efterhånden vikles nogle gange rundt om fingeren

Anmeld

16. februar 2012

L&V

Amandas-mor skriver:

Amanda har stadig brug for den stofble når hun skal have tænder, men nu hvor hun har 10 tænder skal den efterhånden vikles nogle gange rundt om fingeren

Ja det ku jeg levende forestille mig

Anmeld

17. februar 2012

Frk.S

Freja var ikke engang blevet 4 måneder før de første 2 tænder tittede frem. Så det kan sagtens være det.

Vi tror hun har en mere på vej. Vi har købt en af de bideringe med vand i som man kan ligge i køleskabet. Den er et hit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.