Babyklar skriver:
ihh hvor dejligt at læse
.
hvor langt bruger du på at køre hende ind ?
Jeg ber virkelig til at vi snart høre fra den vs vi har søgt.. vi ville SÅ gerne have den plads..
Jamen hun startede en onsdag hvor vi var der i 1,5 time men så blev hun syg og havde feber både torsdag og fredag. Så hun startede forfra mandag hvor vi afleverede hende og så ringede de når hun havde sovet, hun vågnede ved en 12-13 tiden. Og det gjorde vi indtil om fredagen hvor hun så skulle være der til 14.45. Det skal lige siges at vi kun har hende afsted på deltid. Dvs fra 8.45 - 14.45 vi har intet haft af problemer. Og de var også meget positivt overrasket ovre i vuggestuen. Men nu kører det hun har mødt til normal tid hele denne uge. Så det er super.
Kan godt forstå du snart håber at du får plads til storm. Og jeg siger dig at det er en kæmpe befrielse at have dem afsted. Det var meget underligt den første tid. Men nu nyder både kæresten og jeg det. Og så er der mere tid til at være kærester igen. Men man kan så også godt mærke at man har savnet hende når man henter hende. Men du har noget at glæde dig til
Anmeld