Idag bliver Storm 10mdr billedespam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Moar2011

B&J skriver:

ja og det er bare ikke spor sjovt, at stå i det sted... jeg håber godt nok at i får pladsen

1000 tak gør vi godt nok også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Janni.

Hold da op! Han er bare så charmerende!

Håber i snart får en plads til ham, søde.

Anmeld

16. februar 2012

Mother-love

Babyklar skriver:

ihh hvor dejligt at læse .

hvor langt bruger du på at køre hende ind ? 

Jeg ber virkelig til at vi snart høre fra den vs vi har søgt.. vi ville SÅ gerne have den plads..

Jamen hun startede en onsdag hvor vi var der i 1,5 time men så blev hun syg og havde feber både torsdag og fredag. Så hun startede forfra mandag hvor vi afleverede hende og så ringede de når hun havde sovet, hun vågnede ved en 12-13 tiden. Og det gjorde vi indtil om fredagen hvor hun så skulle være der til 14.45. Det skal lige siges at vi kun har hende afsted på deltid. Dvs fra 8.45 - 14.45 vi har intet haft af problemer. Og de var også meget positivt overrasket ovre i vuggestuen. Men nu kører det hun har mødt til normal tid hele denne uge. Så det er super.

Kan godt forstå du snart håber at du får plads til storm. Og jeg siger dig at det er en kæmpe befrielse at have dem afsted. Det var meget underligt den første tid. Men nu nyder både kæresten og jeg det. Og så er der mere tid til at være kærester igen. Men man kan så også godt mærke at man har savnet hende når man henter hende. Men du har noget at glæde dig til

Anmeld

16. februar 2012

Moar2011

michelledam skriver:

Jamen hun startede en onsdag hvor vi var der i 1,5 time men så blev hun syg og havde feber både torsdag og fredag. Så hun startede forfra mandag hvor vi afleverede hende og så ringede de når hun havde sovet, hun vågnede ved en 12-13 tiden. Og det gjorde vi indtil om fredagen hvor hun så skulle være der til 14.45. Det skal lige siges at vi kun har hende afsted på deltid. Dvs fra 8.45 - 14.45 vi har intet haft af problemer. Og de var også meget positivt overrasket ovre i vuggestuen. Men nu kører det hun har mødt til normal tid hele denne uge. Så det er super.

Kan godt forstå du snart håber at du får plads til storm. Og jeg siger dig at det er en kæmpe befrielse at have dem afsted. Det var meget underligt den første tid. Men nu nyder både kæresten og jeg det. Og så er der mere tid til at være kærester igen. Men man kan så også godt mærke at man har savnet hende når man henter hende. Men du har noget at glæde dig til

det er jo heller ikke særlig langtid i skal undvære hende, jeg skal undvære Storm fra 7.00 til 16.00 ..

men ja det jo nok bare noget man skal vænde sig til 

Anmeld

16. februar 2012

Mother-love

Babyklar skriver:

det er jo heller ikke særlig langtid i skal undvære hende, jeg skal undvære Storm fra 7.00 til 16.00 ..

men ja det jo nok bare noget man skal vænde sig til 

Det er rigtigt. Men du skal jo snart starte på arbejde igen så du vil nok ikke tænke så meget over det. Både kæresten og jeg går hjemme. Min kæreste er førtidspensionist. Og jeg går godt nok på barsel indtil midten af april men tror ikke jeg kommer ud og arbejde lige pt pga mit piskesmæld, som jeg lider meget under.

Anmeld

16. februar 2012

Moar2011

michelledam skriver:

Det er rigtigt. Men du skal jo snart starte på arbejde igen så du vil nok ikke tænke så meget over det. Både kæresten og jeg går hjemme. Min kæreste er førtidspensionist. Og jeg går godt nok på barsel indtil midten af april men tror ikke jeg kommer ud og arbejde lige pt pga mit piskesmæld, som jeg lider meget under.

nåårh så det derfor hun har deltids plads.

men må man egentlig godt gå hjemme på barsel når barnet er ude i pasning ?

Anmeld

16. februar 2012

Mother-love

Babyklar skriver:

nåårh så det derfor hun har deltids plads.

men må man egentlig godt gå hjemme på barsel når barnet er ude i pasning ?

J da det bestemmer du selv. For nu er det jo ikke en guld gruppe at være på barsel hehe

Anmeld

17. februar 2012

Moar2011

michelledam skriver:

J da det bestemmer du selv. For nu er det jo ikke en guld gruppe at være på barsel hehe

nåårh okey ..

troede det faktisk ikke - men jeg kan nu godt lide at være på barsel hihi .. tror hverdagen bliver stresset når vi starter på job og i pasning .. alt det man skal nå på kort tid i forhold til nu hihi .. 

Anmeld

17. februar 2012

Moar2011

Janni. skriver:

Hold da op! Han er bare så charmerende!

Håber i snart får en plads til ham, søde.

mange tak  - håber jeg os, troede ikke det ville være så besværligt.

Anmeld

17. februar 2012

Mother-love

Babyklar skriver:

nåårh okey ..

troede det faktisk ikke - men jeg kan nu godt lide at være på barsel hihi .. tror hverdagen bliver stresset når vi starter på job og i pasning .. alt det man skal nå på kort tid i forhold til nu hihi .. 

Ja jeg har også tit tænkt hvordan f.... Man har kunnet nå alting med et fuldtidsjob før hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.