Idag bliver Storm 10mdr billedespam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Moar2011

michelledam skriver:

Hehe han er simpelthen bare en charmetrold. Isabella kan heller ikke kravle og de har sagt ovre i vuggestuen at de er ret sikker på hun bare er doven. Så mon ikke din bette trold ogsåbare er doven? Hvorfor i alverden skulle man kravle når man kan løftes hehe.

Ja lige præcis - og mor og far er gode til at give tingene i hånden på dem  tror måske os at det spiller lidt ind, at hverken storm eller isabella har været glade for at ligge på mavsen, og det er jo primær der de lærer stillingen til at kravle .. 

ihh ville også gerne have storm  VS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Moar2011

B&J skriver:

Det er meget forskelligt fra barn til barn og kan godt forså du gerne vil give det 3uger hvis nu.... daniel tog 2uger at falde til og han var ikke så vildt med nye børn og voksende den gang

men håber det hele falder på plads

det er jo det vi må bare tag en dag af gangen, når vi engang får en plads

Anmeld

16. februar 2012

B&J

Babyklar skriver:

det er jo det vi må bare tag en dag af gangen, når vi engang får en plads

nemlig man kan jo ikke gøre andet

Anmeld

16. februar 2012

wmillapigenw

Hvor er han da fin! 

Anmeld

16. februar 2012

Moar2011

B&J skriver:

nemlig man kan jo ikke gøre andet

men er dog en smule sur på kommunen, for dengang jeg ringet derned i dags morgen i den bedste tro, om en god rådgivning, får jeg afvide at den plads jeg søger, ville jeg få.

Hmm NOT ! nu står vi og har svært ved at få en plads, fordi næsten alle er bliven besat.

Anmeld

16. februar 2012

Mother-love

Babyklar skriver:

Ja lige præcis - og mor og far er gode til at give tingene i hånden på dem  tror måske os at det spiller lidt ind, at hverken storm eller isabella har været glade for at ligge på mavsen, og det er jo primær der de lærer stillingen til at kravle .. 

ihh ville også gerne have storm  VS

Dethar rigtig meget at sige at de ikke vil ligge på maven. Men sjovt nok efter isabella er startet i vuggestue vil hun meget gerne ligge på maven. Så vi satser på der ikke går forfærdelig længe før hun kravle for hun møver sig bagud når hun ligge på maven. Og hun triller gerne selv om på maven. Plus hun har aldrig villet stå på hendes ben men nu står hun altså og kan stå i få sek hvis hun holderved noget. Og det skal altså lige siges at hun er igang med nr. 2 uge i vuggestuen. Så det går skisme stærkt nu.
for at du snart får en plads til storm. For det er så dejligt for dem. Isabella har forandret sig meget siden hun startede hun er så glad og hun er nemmere og få til at sove fordi hun har oplevet en masse i løbet af dagen.

Anmeld

16. februar 2012

Moar2011

michelledam skriver:

Dethar rigtig meget at sige at de ikke vil ligge på maven. Men sjovt nok efter isabella er startet i vuggestue vil hun meget gerne ligge på maven. Så vi satser på der ikke går forfærdelig længe før hun kravle for hun møver sig bagud når hun ligge på maven. Og hun triller gerne selv om på maven. Plus hun har aldrig villet stå på hendes ben men nu står hun altså og kan stå i få sek hvis hun holderved noget. Og det skal altså lige siges at hun er igang med nr. 2 uge i vuggestuen. Så det går skisme stærkt nu.
for at du snart får en plads til storm. For det er så dejligt for dem. Isabella har forandret sig meget siden hun startede hun er så glad og hun er nemmere og få til at sove fordi hun har oplevet en masse i løbet af dagen.

ihh hvor dejligt at læse .

hvor langt bruger du på at køre hende ind ? 

Jeg ber virkelig til at vi snart høre fra den vs vi har søgt.. vi ville SÅ gerne have den plads..

Anmeld

16. februar 2012

B&J

Babyklar skriver:

men er dog en smule sur på kommunen, for dengang jeg ringet derned i dags morgen i den bedste tro, om en god rådgivning, får jeg afvide at den plads jeg søger, ville jeg få.

Hmm NOT ! nu står vi og har svært ved at få en plads, fordi næsten alle er bliven besat.

ej det er meget forkert af kommunen  det er ikke særlig pænt gjord og mange skal jo tilbage på arbejde så det er jo lige som vigtigt om man ved om man har en plads eller ej

Anmeld

16. februar 2012

Moar2011

B&J skriver:

ej det er meget forkert af kommunen  det er ikke særlig pænt gjord og mange skal jo tilbage på arbejde så det er jo lige som vigtigt om man ved om man har en plads eller ej

ja, så jeg søgte jo kun en plads den gang, som nu viser sig for at der er bokket.. hvor derimod jeg ville have søgt i flere hvis hun ikke havde sagt sådan, så chancen var større for at vi fik en plads.. + hver omkring hvor vi bor. nu står vi og ikke ved om vi er købt eller solgt, til en anden vuggestue, som vi har søgt i.

Anmeld

16. februar 2012

B&J

Babyklar skriver:

ja, så jeg søgte jo kun en plads den gang, som nu viser sig for at der er bokket.. hvor derimod jeg ville have søgt i flere hvis hun ikke havde sagt sådan, så chancen var større for at vi fik en plads.. + hver omkring hvor vi bor. nu står vi og ikke ved om vi er købt eller solgt, til en anden vuggestue, som vi har søgt i.

ja og det er bare ikke spor sjovt, at stå i det sted... jeg håber godt nok at i får pladsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.