Idag bliver Storm 10mdr billedespam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Moar2011

B&J skriver:

jamen det er jo også det bedste vores børn skal have og være det bedste sted

ja lige præcis. ´

dog har vi opgiven at få en plads der hvor vi først havde søgt, for så får han først en plads tidligest til juni, og jeg starter selv den 20marts..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

B&J

Babyklar skriver:

ja lige præcis. ´

dog har vi opgiven at få en plads der hvor vi først havde søgt, for så får han først en plads tidligest til juni, og jeg starter selv den 20marts..

ja det holder slet ikke... så er det bedre i søger et nyt sted

Anmeld

16. februar 2012

Nettemor

Babyklar skriver:

1000 tak 

Ja, jeg håber os at jeg bliver okey med det hihi ..

synes bare det er svært at accepeter at de skal passes mere af en vs/dp end af deres egen mooooar hihi .. 

Havde det på præcis samme måde. Men vi har verdens bedste dagplejer som jeg er 100% tryg ved og jeg kan se han nyder det og har det sjovt. (+ at de sover halvdelen af tiden de er der i starten så det er begrænset hvad vi går glip af )

Anmeld

16. februar 2012

Moar2011

B&J skriver:

ja det holder slet ikke... så er det bedre i søger et nyt sted

ja, og det andet sted vi har søgt , vs - lyder ligeså godt .. nu mangler vi bare at få en plads, hvis der er flere 

Anmeld

16. februar 2012

Moar2011

nettemor skriver:

Havde det på præcis samme måde. Men vi har verdens bedste dagplejer som jeg er 100% tryg ved og jeg kan se han nyder det og har det sjovt. (+ at de sover halvdelen af tiden de er der i starten så det er begrænset hvad vi går glip af )

Ja, det er selvfølgelig rigtig

Anmeld

16. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Babyklar skriver:

Idag bliver min vidunderlige dreng 10mdr - og som alle andre gange, HVOR bliver tiden dog af !! - Tiden er fløjen afsted. <3 

V havde søgt Vuggestue til storm fra idag af, men vi står stadig på venteliste på den vuggestue vi havde søgt, så nu har vi søgt i en anden vuggestue og hos en dagpleje mor,   min barsel slutter jo snart, så tid har vi ikke masser af, desværre.. 

Storm elsker at være sammen med andre børn, så jeg tror det bliver rigtig godt for ham at komme ud blandt andre børn nu, selvom hønemoar her, synes han er for "lille" hihi .. 

Storm vejre nu 11kg og er 74cm  - og moar er helt tosset med ham 

Han kan endnu ikke kravle, men han forsøger at komme frem hihi - hvilket ser lidt sjovt ud. ingen tænder endnu, men de er på vej .. (tror vi) 

Er en stolt og lykkelige mor 

hvor er han skøn. virkelig sød

Anmeld

16. februar 2012

B&J

Babyklar skriver:

ja, og det andet sted vi har søgt , vs - lyder ligeså godt .. nu mangler vi bare at få en plads, hvis der er flere 

jeg krydser finger for i får en plads for det er jo lige det i har brug for når du snart skal starte

Anmeld

16. februar 2012

Mother-love

Hehe han er simpelthen bare en charmetrold. Isabella kan heller ikke kravle og de har sagt ovre i vuggestuen at de er ret sikker på hun bare er doven. Så mon ikke din bette trold ogsåbare er doven? Hvorfor i alverden skulle man kravle når man kan løftes hehe.

Anmeld

16. februar 2012

Moar2011

B&J skriver:

jeg krydser finger for i får en plads for det er jo lige det i har brug for når du snart skal starte

ja meget !!! for ville egentlig gerne have en 3uger til at køre ham ind, synes 2uger virker lidt.

men igen har ikke forstand på det, da jeg ikke har prøvet det før 

Anmeld

16. februar 2012

B&J

Babyklar skriver:

ja meget !!! for ville egentlig gerne have en 3uger til at køre ham ind, synes 2uger virker lidt.

men igen har ikke forstand på det, da jeg ikke har prøvet det før 

Det er meget forskelligt fra barn til barn og kan godt forså du gerne vil give det 3uger hvis nu.... daniel tog 2uger at falde til og han var ikke så vildt med nye børn og voksende den gang

men håber det hele falder på plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.