søger alle råd mod diarre i kan..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

2721

Månsson skriver:

Ja det er da helt vildt.. Tror godt nok lige jeg ville ringe imorgen og høre om det kunne ske og være den virus for den smitter a h til og kan være svær at få bug med.. 

Min egen læge har ferie og vikaren kan slet ikke håndter Charlie og hans sensetivitet som gør at han bare skriger/græder fra vi træder ind i vente rummet til vi er gået igen.
Hun mener at han skal være meget mere afkræftet før det kan forsvares at indlægge ham, af hensyn til hans psykiske helbred, så tror ikke der er meget hjælp at hente der og han nægter det der salt/sukker væske

En dag som denne kan jeg virkelige forbande at han er som han er, da det bare vanskelig gøre al ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

L&V

Puslingen skriver:

Min egen læge har ferie og vikaren kan slet ikke håndter Charlie og hans sensetivitet som gør at han bare skriger/græder fra vi træder ind i vente rummet til vi er gået igen.
Hun mener at han skal være meget mere afkræftet før det kan forsvares at indlægge ham, af hensyn til hans psykiske helbred, så tror ikke der er meget hjælp at hente der og han nægter det der salt/sukker væske

En dag som denne kan jeg virkelige forbande at han er som han er, da det bare vanskelig gøre al ting

ih altså får helt vildt ondt af jer, hvor må det bare være pisse hårdt for jer, ja undskyld udtrykket 

Dumme vinterferie

Anmeld

16. februar 2012

JonTri

Puslingen skriver:

Jeg har det allerede, men kan ikke få det i ham

Hvad var grunden til at i blev indlagt? Var han dehydreret eller??

Det er jeg godt klar over men blot de er i rummet gør ham helt panisk. Lægen kunne ikke en gang komme til at undersøge ham, fordi han er så bange

Håber ikke i skal indlægges igen

Bland det evt med æblejuice:-). 

Ja han var dehydreret efter at ha kastet op hver time i 16 timer:-(... Han har heldigvis spist og drukket til aften, så krydser mine fingre! 

Anmeld

16. februar 2012

JonTri

JonTri skriver:

Bland det evt med æblejuice:-). 

Ja han var dehydreret efter at ha kastet op hver time i 16 timer:-(... Han har heldigvis spist og drukket til aften, så krydser mine fingre! 

Hov... Jeg gav pedialyt med en engangssprøjte!!! Det ku være hansynes det var lidt skægt. 

Jeg fik at vide, at han sku ha det om han ville eller ej! Altså måtte jeg tvinge ham - alternativet var iv-drop som er værd at undgå! 

Anmeld

16. februar 2012

2721

Månsson skriver:

ih altså får helt vildt ondt af jer, hvor må det bare være pisse hårdt for jer, ja undskyld udtrykket 

Dumme vinterferie

Tak
Ja, det stinker pænt meget og normalt er jeg ret cool omkring det, men i disse dage, har jeg lyst til at græde snot over at tingene er so de er.
Fuck, jeg ikke kan en helt masse socialt og han ikke magter ditten datten dutten, men at det gør jeg ikke kan få den rette hjælp til ham, ja det er ulideligt og jeg føler mig som en lorte mor, der skal vælge mellem pest eller kolera. Plus div læger og patienternes reaktion på ham og den måde de kigger på en på

Anmeld

16. februar 2012

2721

Hov... Jeg gav pedialyt med en engangssprøjte!!! Det ku være hansynes det var lidt skægt. 

Jeg fik at vide, at han sku ha det om han ville eller ej! Altså måtte jeg tvinge ham - alternativet var iv-drop som er værd at undgå! 

Tak, det vil jeg prøve, sådan en kan man købe på apoteket ikke??

Dejligt at han har spist og drukket lidt.

Charlie er ikke dehyderet da han drikker rigeligt

Anmeld

16. februar 2012

JonTri

Puslingen skriver:

Tak, det vil jeg prøve, sådan en kan man købe på apoteket ikke??

Dejligt at han har spist og drukket lidt.

Charlie er ikke dehyderet da han drikker rigeligt

Jo den kan du få på apoteket:-). 

Men hvis han drikker og tisser, er det kun tid og omsorg der hjælper:-). 

Anmeld

16. februar 2012

2721

JonTri skriver:

Jo den kan du få på apoteket:-). 

Men hvis han drikker og tisser, er det kun tid og omsorg der hjælper:-). 

Lægen siger han ikke optager nogen næring, da det hele kommer så hurtigt retur og hans svækkes tydeligt dag for dag

Anmeld

16. februar 2012

L&V

Puslingen skriver:

Tak
Ja, det stinker pænt meget og normalt er jeg ret cool omkring det, men i disse dage, har jeg lyst til at græde snot over at tingene er so de er.
Fuck, jeg ikke kan en helt masse socialt og han ikke magter ditten datten dutten, men at det gør jeg ikke kan få den rette hjælp til ham, ja det er ulideligt og jeg føler mig som en lorte mor, der skal vælge mellem pest eller kolera. Plus div læger og patienternes reaktion på ham og den måde de kigger på en på

Du får lige et KÆMPEherfra er sikker på du er en pragtfuld mor bare det at du siger fra over for de ting kan ikke magter er sku da en stor ting og det er da kun noget en mor gør

Og de folk der kigger kigger jo bare fordi de ikke ved bedre

Anmeld

16. februar 2012

2721

Månsson skriver:

Du får lige et KÆMPEherfra er sikker på du er en pragtfuld mor bare det at du siger fra over for de ting kan ikke magter er sku da en stor ting og det er da kun noget en mor gør

Og de folk der kigger kigger jo bare fordi de ikke ved bedre

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.