Ville have lavet et nyt indlæg, men nu skriver jeg bare her..
Det er "Zeus" der skriver forresten 
Jeg snakkede med ham her til aften, lidt ud af det blå faktisk.. Jeg var nede efter aftensmad til en lækker middag, da ingen af børnene er hjemme, og på vej i bussen tænkte jeg, at det måske var en oplagt mulighed for at få snakket det igennem.
Jeg lagde ud med, at vi skulle have en snak om fremtiden, og jeg fortalte om alt det jeg har tænkt på siden før jul.. At jeg ikke følte, at vores drømme og forventninger passede sammen, og så kom jeg med nogen af de eksempler jeg har skrevet her. Det blev endnu en snak, hvor det for det meste var mig der snakkede, og ham der lyttede..
Han kom dog frem til, at han ville prøve at være mere social, og han ville heller ikke længere afvise endnu et barn om et par år..... Men jeg vil ikke have et barn, med én som ikke vil have et, der er jeg allerede med Isabellas far. Et barn skal ikke være et kompromis, men et ønske 
Vi er begge to kede af det lige nu, fordi snakken kun pegede i én retning, og det var at vi gik fra hinanden, selv om vi egentlig gerne vil være sammen
Jeg er bare bange for, at ende som en gammel bitter kvinde, der vil beskylde ham for at have spildt mit liv, hvis jeg ikke får udfriet nogen af mine drømme.. Jeg er for ung til at sige farvel til de ting jeg gerne vil, fordi han enten ikke vil, eller kan 
Vi blev enige om at sove på det et par dage, og så tage snakken op igen, så nu sidder jeg her, og drukner mine sorger i et glas hvidvin