overhørte en samtale i toget i dag..hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Maja_4000

Det er SÅ svinsk ! 

Og jeg forstår det ikke .. Hvis forholdet går dårligt kan det da umuligt hjælpe med et barn ? Dét er sgu da hårdt for et parforhold ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Svineri! Det gør man bare IKKE.

Anmeld

16. februar 2012

hautecouture

Det er simpelthen SÅ groft og uansvarligt. Skide synd for både manden og barnet :0 

Kender én hvis kæreste lavede samme nummer. Kom en dag og sagde til ham: Skat, jeg tror jeg er blevet gravid, men kan ikke teste endnu. Han gik næsten i panik (for han havde tydeligt forklaret at han gerne ville være far, en dag, men at han bre slet ikke var klar til sådan et ansvar endnu (mener han var 21-22 da episoden skete). Hun svarede at det var et uheld og at hvis hun var gravid så nægtede hun abort. Efter et par dage fik han en underlig fornemmelse så han ringede til deres fælles veninde og hun bustede hende ved at fortælle at kæresten ikke havde taget p-piller i 2 måneder (!!!) men kæresten havde fortalt veninden at de var enige om at blive forældre ! Han konfronterede kæresten med det samme og sagde at nu var det slut. Han kunne simpelthen ikke stole på hende. Valgte hun at få barnet ved en evt graviditet ville han gerne være der for barnet - men ikke sammen med hende.

Hun var HELDIGVIS ikke gravid 

Anmeld

16. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

og den fik mig godt nok til at sidde og undre mig.

det var en samtale blandt to veninder hvorpå den ene er gravid..altså det fortalt hun den anden. jeg sad bag ved med ryggen til så kunne intet se..hun fortalte også veninden at barnet var planlagt fra hendes side, men ikke fra kæresten. altså kæresten har troet af hun tog sine ppiller..

shit tænkte jeg. stakkels gut egentlig..

hvad tænker i om sådan en pige og det hele. synes det er noget man bliver enige om.

kender i nogle der har gjort sådan noget..?

Hold da op! Findes der virkelig sådan nogle??? :O

Herhjemme jokede kæresten med det en gang, at jeg jo faktisk bare kunne snyde ham med pillerne.. Det grinte vi en del af, men ville aldrig kunne få mig selv til det! Man er to om sådan en beslutning, og dermed basta..

Jeg blev dog gravid mens jeg tog ppiller, så var jo bange for kæresten troede jeg brugte joken, men han havde heldigvis set mig ta mine piller da jeg altid tog dem under morgenmaden.. Og heldigvis er han lge så glad og stolt over at skulle være far som jeg er over at skulle være mor 

Men aldrig om jeg ville snyde min kæreste for at få et barn! ALDRIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.