overhørte en samtale i toget i dag..hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Kvist

Det er på ingen måde okay.. Kan slet ikke forstå at der er nogle der vil være bekendt at tage den beslutning på deres kærestes vegne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Levi&LilysMor

Dem som gør det burde skamme sig !!!

jeg fortalte min kæreste at jeg havde glemt at købe så han vidste det godt, men blev stadig overrasket

Anmeld

15. februar 2012

twinny

Fy for den.. hun burde have dårlig smag i munden...

Det gør man bare ikk...

Anmeld

15. februar 2012

Wish

Jeg troede faktisk ikke at der var nogen der gjorde det i virkeligheden...... Jeg har altid joket med at ville gøre det, eller ødelægge et kondom da vi ikke var på p-piller, men gjorde det aldrig... For kunne da ikke byde min kæreste at vi skulle få et barn, som han ikke har ønsket sig endnu...

Jeg syntes at det er svinagtigt - lige ud .. ! - Men håber dog at det kommer til at gå dem godt, for barnets skyld .. 

Anmeld

15. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

og den fik mig godt nok til at sidde og undre mig.

det var en samtale blandt to veninder hvorpå den ene er gravid..altså det fortalt hun den anden. jeg sad bag ved med ryggen til så kunne intet se..hun fortalte også veninden at barnet var planlagt fra hendes side, men ikke fra kæresten. altså kæresten har troet af hun tog sine ppiller..

shit tænkte jeg. stakkels gut egentlig..

hvad tænker i om sådan en pige og det hele. synes det er noget man bliver enige om.

kender i nogle der har gjort sådan noget..?

Jeg syntes ikke det er OK at skjule det for kæresten - man skal være 2 om beslutningen. 

Jeg har desværre kendt en dramaqeen i mine unge dage, som ville gøre ALT for at holde på kæresten, og det blev en graviditet, hvor der kom en dejlig dreng ud af, men forholdet holdte ikke - det gik ud over drengen, som slet ikke ser sin far den dag i dag 

En anden veninde holdte det skjult for en kæreste de første 12-13 uger fordi hun ikke ville have en abort - og han ville ikke være far på det tidspunkt, men han tog sit ansvar og blev 

Anmeld

15. februar 2012

Bellinda89

Synes eddermanme det noget svineri, også overfor det ufødte barn..!!

Ej hvor er det altså tarveligt

Anmeld

15. februar 2012

LSM

Jeg har en kammerat der har været udsat for det,
han fortalte hende at han ikke var klar til at blive far, men hun valgte at beholde barnet.
Det respekterede han så, og ville meget gerne være en del af barnets liv, de var da også sammen den første tid, men er nu ikke sammen længere, og hun vil ikke have han ser sit eget barn
og han har nu ikke set ham i over ½ år.

Det skal siges at hun den gang de var sammen fik ham til at skrive under på nogle papire , hun sagde var noget andet, men det viste sig han skrev under på hun fik den fulde forældremyndighed.
Han stolede jo på hende som hans kæreste og fik ikke læst papirerne igennem.

Såå svinsk af hende og nu må han ikke se ham før det har været i statsforvaltningen

Anmeld

15. februar 2012

mpr

Det er så led en handling! Det er jo ikke bare ens eget liv der bliver ændret af sådan en beslutning! Hvis fyren ikke vil så står han også bare med håret i postkassen fordi han har et vist ansvar overfor barnet.. om han så ser det eller ej så skal han stadig punge ud for at barnet har det godt.. Og at hun har gjort det bevist for at blive gravid bare svinsk! Man er to til at danse tango... Så kan man ikke bare tage skæbnen i egne hænder... Syntes hun burde skamme sig noget så groft!

Anmeld

15. februar 2012

Fenja09

Det er fejt, hvis man spørger mig og de burde skamme sig!

/Fenja

Anmeld

15. februar 2012

sne190810

Jeg troede faktisk ikke at der var nogen der gjorde det i virkeligheden...... Jeg har altid joket med at ville gøre det, eller ødelægge et kondom da vi ikke var på p-piller, men gjorde det aldrig... For kunne da ikke byde min kæreste at vi skulle få et barn, som han ikke har ønsket sig endnu...

Jeg syntes at det er svinagtigt - lige ud .. ! - Men håber dog at det kommer til at gå dem godt, for barnets skyld .. 

Jeg tror desværre der sker relativt mange af sådan nogle 'uheld' .. Især de mere yngre piger.

Typisk fordi de tror det kan holde på fyren

Men det er de færreste som nogensinde vil indrømme det over for nogle som helst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.