overhørte en samtale i toget i dag..hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.642 visninger
23 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Anonym trådstarter

og den fik mig godt nok til at sidde og undre mig.

det var en samtale blandt to veninder hvorpå den ene er gravid..altså det fortalt hun den anden. jeg sad bag ved med ryggen til så kunne intet se..hun fortalte også veninden at barnet var planlagt fra hendes side, men ikke fra kæresten. altså kæresten har troet af hun tog sine ppiller..

shit tænkte jeg. stakkels gut egentlig..

hvad tænker i om sådan en pige og det hele. synes det er noget man bliver enige om.

kender i nogle der har gjort sådan noget..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

det var en samtale blandt to veninder hvorpå den ene er gravid..altså det fortalt hun den anden. jeg sad bag ved med ryggen til så kunne intet se..hun fortalte også veninden at barnet var planlagt fra hendes side, men ikke fra kæresten. altså kæresten har troet af hun tog sine ppiller..

hvad tænker i om sådan en pige og det hele. synes det er noget man bliver enige om.

Synes bestemt ikke det er okay af hende at trække den ned over hovedet på manden. Det er jo ikke sikkert han overhovedet ønsker dette barn og hvilket forhold vil han så ende med at få til dette barn. Syns måske lidt det er noget mærkeligt noget at gøre.

Anmeld

15. februar 2012

Chris86

Det gør man bare IKKE!

Anmeld

15. februar 2012

Michalala

Jeg syntes slet ikke det er ok. Det er en virkelig stor beslutning at få en barn og en stor stor forandring i ens liv - som jo har flere konsekvenser. Jeg syntes virkelig at det er vigtigt at man er enige om så stor en beslutning.

Anmeld

15. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Det er simpelthen så skide tarveligt syntes jeg !! Man kan ikke være sådan noget bekendt... 

Anmeld

15. februar 2012

ModerNatur

Sådan en bekendt har jeg også..  Hende og kæresten var gået fra hinanden og hyggede sån lidt i krogene.. og UPS så var hun da gravid.. Under hele hendes graviditet har hun røget (ikk kun blå kings)  og drukket, så tror ikke hun som sådan ønskede barnet, men mere ham.. Og hun fik da sin vilje, for de er stadig sammen..

Anmeld

15. februar 2012

EKBJ

Michalala skriver:

Jeg syntes slet ikke det er ok. Det er en virkelig stor beslutning at få en barn og en stor stor forandring i ens liv - som jo har flere konsekvenser. Jeg syntes virkelig at det er vigtigt at man er enige om så stor en beslutning.

Er så enig!!

Anmeld

15. februar 2012

lio

Jeg synes det er noget så uansvarligt, groft og langt ude at gøre. - det er oftest samme type som jeg høre beklage sig over at være alene med barnet pga. økonomi og sige at "han er ikke interesseret i mit barn"

Anmeld

15. februar 2012

ESV

Det er bare SÅ meget et no go at gøre sådan noget. Føj siger jeg bare!!

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

ja jeg blev også utroligt forarget og var først i tvivl om jeg hørte rigtigt men den er sku god nok..sådanne kvinder udnytter den magt de har på det område..syntes det rigtigt synd hvis han slet ikke vil ha det barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.