KittyMaMa skriver:
Jeg tror ikke at de elektriske pumper man kan køber i `håndkøb´ er lige så `stærke´ og suger så hårdt som dem på hospitalet... Det har i hverfald aldrig gjort ondt på mig
Hvis vi boede tættere på hinanden, kunne du låne min inden du investerede i en selv! 
Her går det okay, - mine bryster er kommet rigtig i gang, så de er ikke så ømme som i starten, - heldigvis!!!!
Tilgengæld tror vi hun har kolik den lille, - og det er godt nok hårdt
Puha, er slet ikke vant til et barn der skriger så meget og længe og så utrøsteligt... Har været til zonetearpeut i dag, - håber det hjælper!!!
Håber du får kontrol over det bryst betændelse!! Det lyder bestemt ikke rart!!!
Knus og god bedring fra mig!
/Katja
Åh det er sødt af dig at tænke på mig
jeg har det heldigvis lidt bedre i dag, og har ikke malket ud.
Det lyder sørme træls med kolik. Jeg kan huske fra vores den første, at der kom en periode lige når maven var kommet rigtig i dag, hvor den stod på skrigeturer hele aftenen særligt. Når maven var blevet fyldt op gennem hele dagen. Jeg gruer lidt for den tid, for husker det var hårdt, virkelig hårdt! Det er super i har været til behandling, det har jeg også bestemt mig at jeg ikke vil tøve med, hvis der bliver noget i samme dur.
Ellers går det ok her. Dog har bettemand fået en rød numse. Øv, men han er sørme også produktiv og jeg tror at det antibiotika jeg får giver lidt sur afføring
Knus
Anmeld