Brystbetændelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

KittyMaMa

Mussen2 skriver:

Jeg har desværre fået en gang brystbetændelse med infektion.har det under kontrol trot jeg og har fået piller men overvejer om det bliver ødvendigt at malke ud. Derfor vil jeg høre om en elektrisk pumpe gør ondt at bruge? Jeg har en håndpumpr

Hej du!

Jeg har en elektrisk, - og jeg er så glad for  den! Synes håndpumpen var meget mere hård ved babserne!! 

/Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

vitapigen

Er der hvidt puds i mælken for hvis der ikke er det, må du godt amme... Det fik jeg i hvert fald at vide da jeg havde brystbetændelse

Anmeld

15. februar 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Jeg har desværre fået en gang brystbetændelse med infektion.har det under kontrol trot jeg og har fået piller men overvejer om det bliver ødvendigt at malke ud. Derfor vil jeg høre om en elektrisk pumpe gør ondt at bruge? Jeg har en håndpumpr

Jeg fik at vide at min el pumpe var skyld i mit brystbetændelse

Anmeld

15. februar 2012

Mussen2

KittyMaMa skriver:

Hej du!

Jeg har en elektrisk, - og jeg er så glad for  den! Synes håndpumpen var meget mere hård ved babserne!! 

/Katja

Hejsa håber helt jeg sliper for at skal malke, men husker fra sidst at hndpumpen er vildt langsommelig. En veninde fortalte hun b

Var blevet malket med en maskine på sygehuset og det havde gjort så ond. Men det kan skyldes det var i amme opstart eller måske en slem pumpe håber det går godt med dig, min tilstand kan ikke anbefales

Anmeld

15. februar 2012

Mussen2

Månsson skriver:

Jeg fik at vide at min el pumpe var skyld i mit brystbetændelse

Ok. Der kan man bare se

Anmeld

15. februar 2012

Mussen2

vitapigen skriver:

Er der hvidt puds i mælken for hvis der ikke er det, må du godt amme... Det fik jeg i hvert fald at vide da jeg havde brystbetændelse

Det er en infektion brystbetændelse så tror ikke der er hvidt puds, mon ikke det skyldtes mælkeknuder?

Anmeld

15. februar 2012

Käte

Ok tak. Pyha det er træls var dit også med infektion

det ved jeg ikke jeg havde i begge bryster og meget høj feber og jeg havde det rigtig dårligt, bare tyngden af brystet når jeg skulle op og stå var nok til at jeg græd af smerte også når min datter skulle ammes.

Men det bad med den børste gjorde underværker, jeg har nu aldrig kunne bruge bryst pumpen med eller uden betændelse.

Håber for dig at det snart bliver bedre for det er virkeligt smerte fuldt .

I øvrigt da jeg så kom til læge kom jeg ind til en ung undenlandsk uddannelses læge, en mand som bare stirrede på mine meget røde, kulge runde bryster, og så spørger han har du bryst indplantater??? NEJ, jeg har formentlig brystbetændelse

Anmeld

15. februar 2012

vitapigen

Mussen2 skriver:

Det er en infektion brystbetændelse så tror ikke der er hvidt puds, mon ikke det skyldtes mælkeknuder?

Hmm det skal jeg ikke kunne sige dig... Det var bare det jeg fik at vide da jeg havde brystbetændelse med feber, smerter i brystet samt stor rød plamace på brystet

Anmeld

15. februar 2012

Mussen2

Käte skriver:

det ved jeg ikke jeg havde i begge bryster og meget høj feber og jeg havde det rigtig dårligt, bare tyngden af brystet når jeg skulle op og stå var nok til at jeg græd af smerte også når min datter skulle ammes.

Men det bad med den børste gjorde underværker, jeg har nu aldrig kunne bruge bryst pumpen med eller uden betændelse.

Håber for dig at det snart bliver bedre for det er virkeligt smerte fuldt .

I øvrigt da jeg så kom til læge kom jeg ind til en ung undenlandsk uddannelses læge, en mand som bare stirrede på mine meget røde, kulge runde bryster, og så spørger han har du bryst indplantater??? NEJ, jeg har formentlig brystbetændelse

Ha ha.  Vagtlægen kom også meD en lidt malplaceret kommentar i går.... Da jeg siger mælken er lige løbet il i forgårs og viser ham mine meget spændte store bryster, så siger han, ja det må du da nok sige

Anmeld

16. februar 2012

KittyMaMa

Mussen2 skriver:

Hejsa håber helt jeg sliper for at skal malke, men husker fra sidst at hndpumpen er vildt langsommelig. En veninde fortalte hun b

Var blevet malket med en maskine på sygehuset og det havde gjort så ond. Men det kan skyldes det var i amme opstart eller måske en slem pumpe håber det går godt med dig, min tilstand kan ikke anbefales

Jeg tror ikke at de elektriske pumper man kan køber i `håndkøb´ er lige så `stærke´ og suger så hårdt som dem på hospitalet... Det har i hverfald aldrig gjort ondt på mig  Hvis vi boede tættere på hinanden, kunne du låne min inden du investerede i en selv! 

Her går det okay, - mine bryster er kommet rigtig i gang, så de er ikke så ømme som i starten, - heldigvis!!!!  Tilgengæld tror vi hun har kolik den lille, - og det er godt nok hårdt  Puha, er slet ikke vant til et barn der skriger så meget og længe og så utrøsteligt... Har været til zonetearpeut i dag, - håber det hjælper!!!

Håber du får kontrol over det bryst betændelse!! Det lyder bestemt ikke rart!!!  

Knus og god bedring fra mig!

/Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.