Brystbetændelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Mussen2

Jeg har desværre fået en gang brystbetændelse med infektion.har det under kontrol trot jeg og har fået piller men overvejer om det bliver ødvendigt at malke ud. Derfor vil jeg høre om en elektrisk pumpe gør ondt at bruge? Jeg har en håndpumpr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Käte

Da jeg stod i den situation synes jeg ikke at min elektriske pumpe gav mærkbart resultat men ta en hårbørste med i et varmt bad og brug dupperne til at massere brystet med det hjalp med det samme et råd jeg fik af min læge...

Anmeld

15. februar 2012

Käte

Samtidig malker du ud med hænderne

Anmeld

15. februar 2012

Mussen2

Käte skriver:

Samtidig malker du ud med hænderne

Ok tak. Pyha det er træls var dit også med infektion

Anmeld

15. februar 2012

Rebecca55

Jeg har aldrig haft brystbetændelse, så kan kun svare hvordan det var for mig. Men det var samme følelse som når jeg brugte hånd pumpe. Den jeg brugte kunne man skrue op og ned på suge evnen, så det passede med hvad man kunne holde til. Jo mere man skruede ned jo længere skulle man jo så sidde.

Anmeld

15. februar 2012

Mussen2

Rebecca55 skriver:

Jeg har aldrig haft brystbetændelse, så kan kun svare hvordan det var for mig. Men det var samme følelse som når jeg brugte hånd pumpe. Den jeg brugte kunne man skrue op og ned på suge evnen, så det passede med hvad man kunne holde til. Jo mere man skruede ned jo længere skulle man jo så sidde.

Ok tak. Håber på snarlig bedring. 

Anmeld

15. februar 2012

Rebecca55

Har hørt det skulle gøre noget så ondt, så rigtig go bedring...

Anmeld

15. februar 2012

Mussen2

Rebecca55 skriver:

Har hørt det skulle gøre noget så ondt, så rigtig go bedring...

Ja det kan jeg kun bekræfte høj feber også blærevetændelse og influenza mener de også jeg har. Sidder og venter på fremskridt

Anmeld

15. februar 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Mussen2 skriver:

Jeg har desværre fået en gang brystbetændelse med infektion.har det under kontrol trot jeg og har fået piller men overvejer om det bliver ødvendigt at malke ud. Derfor vil jeg høre om en elektrisk pumpe gør ondt at bruge? Jeg har en håndpumpr

Hvis man har bystbetændelse så er din baby bedst til at tømme brystet. 

Varme bade er også godt. 

Anmeld

15. februar 2012

Rebecca55

Mussen2 skriver:

Ja det kan jeg kun bekræfte høj feber også blærevetændelse og influenza mener de også jeg har. Sidder og venter på fremskridt

Puha en omgang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.