alternativ til NUPO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Zafir

Hailiesmom11 skriver:

må je

Ja bare i en shaker...

Jeg har koldt vand i køleren konstant og så tager jeg bare 250 ml vand i shakeren og så pulveret i

Så må jeg prøve det bagefter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Anonym trådstarter

Nå for lige at opsumere på denne her tråd, så har jeg fået 2 breve Allevo m posten og test, og fy for satan de smager. Hvis i kender Maxim protein pulver med chokolade så smager det ligesom den og ligeså grynet i smagen. Jeg købte en Nutrilett ready to drink shake m choko, og den smagte helt vildt godt, men spørgsmålet er om de der færdigblandede shakes m sugerør smager nøjagtigt som dem man selv shaker derhjemme med pulver..?? Anyone??

Anmeld

28. februar 2012

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Nå for lige at opsumere på denne her tråd, så har jeg fået 2 breve Allevo m posten og test, og fy for satan de smager. Hvis i kender Maxim protein pulver med chokolade så smager det ligesom den og ligeså grynet i smagen. Jeg købte en Nutrilett ready to drink shake m choko, og den smagte helt vildt godt, men spørgsmålet er om de der færdigblandede shakes m sugerør smager nøjagtigt som dem man selv shaker derhjemme med pulver..?? Anyone??

Det kan jeg svare dig på og ja de smager næsten af det samme, den er ikke ligeså "fed" cremet men smagen er næsten den samme..

Synes også selv allevo smager af bvadr!

Kan også anbefale deres barer

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Det kan jeg svare dig på og ja de smager næsten af det samme, den er ikke ligeså "fed" cremet men smagen er næsten den samme..

Synes også selv allevo smager af bvadr!

Kan også anbefale deres barer

Allright, tak for det

Anmeld

29. februar 2012

maria_wlt

Lisasmor skriver:

f. eks så til morgenmad bruger jeg Nutrilett shake med kakaosmag, og jeg synes man kan sammenligne smagen med et glas kakaomælk, jeg synes nupo var ulækkert, det smagte ikke godt, men det er jo smag og behag. jeg er i hvert fald glad for Nutrilett og de veninder jeg kender som har smagt nutrilett synes også det er meget bedre Det er en god idé at erstatte et par enkelte måltider for at få de proteiner og vitaminer man skal, men jeg går ikke ind for personligt at erstatte alle måltiderne.  

Jeg har lige købt det i Bilka i går..

Det smager faktisk GODT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.