Lisasmor skriver:
jeg bruger Nutrilett, jeg erstatter ofte morgenmaden samt enkelte mellemåltider. Nutrilett er det samme koncept som Nupo, men smager MEGET bedre (jeg har prøvet Nupo og synes det er ækelt). man kan både få pulver med jorbær el chokolade til shake, bar, og drikke smoothies eller kakao. jeg kan ikke undvære det i min hverdag. og jeg har tabt mig 5 kg, på 4 uger ved at måltiderstatte 2 - 3 måltider om dagen med Nutrilett. Nutrilett kan købes overalt bla. føtex, kvickly og bilka, matas 
Når du siger smager bedre, - hvordan bedre?

Der er jo også de der der reklamerer, man kan få i fakta fx. Mørkeblå skrift. Bum bum...
Jeg er nemlig der hvor jeg gerne liiiige vil have de 5 kilo på mavsen for meget af... og jeg overvejer meget at hoppe på en omgang nupo til morgen og mellemmad... mmm... Så kun frugt og nupo/noget andet - indtil frokost og måske om eftermiddagen, så man ikke bliver fristet af et eller andet gejl.
Men hvis de andre ting smager bedre, såååeeee... Jeg kan nemlig godt leve med nuposmagen, men jeg også mere på et eller andet med flere proteiner i....
Så bare kom med tingene, så kigger jeg med
Anmeld