alternativ til NUPO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.312 visninger
44 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej alle!

Er der nogen der kender et alternativ til Nupo? Et ikke så kendt mærke som måske er billigere, men som har de samme ting og principper som Nupo?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Lisasmor

jeg bruger Nutrilett, jeg erstatter ofte morgenmaden samt enkelte mellemåltider. Nutrilett er det samme koncept som Nupo, men smager MEGET bedre (jeg har prøvet Nupo og synes det er ækelt). man kan både få pulver med jorbær el chokolade til shake, bar, og drikke smoothies eller kakao. jeg kan ikke undvære det i min hverdag. og jeg har tabt mig 5 kg, på 4 uger ved at måltiderstatte 2 - 3 måltider om dagen med Nutrilett. Nutrilett kan købes overalt bla. føtex, kvickly og bilka, matas

Anmeld

15. februar 2012

Zafir

Lisasmor skriver:

jeg bruger Nutrilett, jeg erstatter ofte morgenmaden samt enkelte mellemåltider. Nutrilett er det samme koncept som Nupo, men smager MEGET bedre (jeg har prøvet Nupo og synes det er ækelt). man kan både få pulver med jorbær el chokolade til shake, bar, og drikke smoothies eller kakao. jeg kan ikke undvære det i min hverdag. og jeg har tabt mig 5 kg, på 4 uger ved at måltiderstatte 2 - 3 måltider om dagen med Nutrilett. Nutrilett kan købes overalt bla. føtex, kvickly og bilka, matas

Når du siger smager bedre, - hvordan bedre? Der er jo også de der der reklamerer, man kan få i fakta fx. Mørkeblå skrift. Bum bum...

Jeg er nemlig der hvor jeg gerne liiiige vil have de 5 kilo på mavsen for meget af... og jeg overvejer meget at hoppe på en omgang nupo til morgen og mellemmad... mmm... Så kun frugt og nupo/noget andet - indtil frokost og måske om eftermiddagen, så man ikke bliver fristet af et eller andet gejl.

Men hvis de andre ting smager bedre, såååeeee... Jeg kan nemlig godt leve med nuposmagen, men jeg også mere på et eller andet med flere proteiner i....

Så bare kom med tingene, så kigger jeg med

Anmeld

15. februar 2012

Lisasmor

f. eks så til morgenmad bruger jeg Nutrilett shake med kakaosmag, og jeg synes man kan sammenligne smagen med et glas kakaomælk, jeg synes nupo var ulækkert, det smagte ikke godt, men det er jo smag og behag. jeg er i hvert fald glad for Nutrilett og de veninder jeg kender som har smagt nutrilett synes også det er meget bedre Det er en god idé at erstatte et par enkelte måltider for at få de proteiner og vitaminer man skal, men jeg går ikke ind for personligt at erstatte alle måltiderne.  

Anmeld

15. februar 2012

FrkZier

Zafir skriver:

Når du siger smager bedre, - hvordan bedre? Der er jo også de der der reklamerer, man kan få i fakta fx. Mørkeblå skrift. Bum bum...

Jeg er nemlig der hvor jeg gerne liiiige vil have de 5 kilo på mavsen for meget af... og jeg overvejer meget at hoppe på en omgang nupo til morgen og mellemmad... mmm... Så kun frugt og nupo/noget andet - indtil frokost og måske om eftermiddagen, så man ikke bliver fristet af et eller andet gejl.

Men hvis de andre ting smager bedre, såååeeee... Jeg kan nemlig godt leve med nuposmagen, men jeg også mere på et eller andet med flere proteiner i....

Så bare kom med tingene, så kigger jeg med

allévo?

Anmeld

15. februar 2012

Lisasmor

kig evt på nutriletts hjemmeside

Anmeld

15. februar 2012

Zafir

FrkZier skriver:

allévo?

Nåååeeja

Smager det godt???

Og tror I man taber sig, hvis man erstatter morgenmad, frokost og spiser alm aftensmad??

Anmeld

15. februar 2012

Zafir

Wuuupiii : http://www.allevo.dk/ Gratis smagsprøve Jeg turde nemlig ikke købe en pakke, hvis det smagte dårligt

Så nu har jeg bestilt smagsprøve...

Anmeld

15. februar 2012

Hailiesmom11

Jeg bruger også nutrilett og ja det smager bare så meget bedre end nupo.. Det er lavet med skummetmælkspulver, og det gør at de smager lidt mere naturligt, shaken med chokolade er den bedste.. barerne har jeg ikke smagt endnu men de skulle være rigtig gode..

Man kan enten erstatte nogle måltider eller alle måltider..

Prisen er den samme som nupo men smager bare så meget bedre..

Anmeld

15. februar 2012

Lisasmor

jeg har ikke smagt allevo, men det ville jeg da gøre  fedt med gratis prøver .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.