alternativ til NUPO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Nadia Foged

Hailiesmom11 skriver:

Hvad er det?

kur hvor madplanen ser således ud :

Morgen : 2 skiver bacon, 2 æg samt en ½ grapefrugt / et glas RØD grapejuice.

Middag: Salat og kød, samt grape igen, Fri mængde og frit valg.

Aften: Kød og RØDE og GRØNNE grøntsager, frit valg og fri mængde samt grape igen.

Inden du går i seng et glas skummetmælk :-)

Jo mere man spiser til de måltider jo mere taber men, men husk INGEN mellemmåltider .. jo der kan man jo spise en grape

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Hailiesmom11

Nadia Foged skriver:

kur hvor madplanen ser således ud :

Morgen : 2 skiver bacon, 2 æg samt en ½ grapefrugt / et glas RØD grapejuice.

Middag: Salat og kød, samt grape igen, Fri mængde og frit valg.

Aften: Kød og RØDE og GRØNNE grøntsager, frit valg og fri mængde samt grape igen.

Inden du går i seng et glas skummetmælk :-)

Jo mere man spiser til de måltider jo mere taber men, men husk INGEN mellemmåltider .. jo der kan man jo spise en grape

Okay..

er det en succes? Jeg har 15 kg jeg gerne vil smide, så kunne være man skulle prøve det når jeg har været på nutrilett 2 uger..

Anmeld

16. februar 2012

Nadia Foged

Hailiesmom11 skriver:

Okay..

er det en succes? Jeg har 15 kg jeg gerne vil smide, så kunne være man skulle prøve det når jeg har været på nutrilett 2 uger..

Absolut, er en kur der bliver brugt til hjertepatienter der skal tabe sig inden operation :-)

man kan tabe op til 5 kg på 10 dage :-) kan se der også er en på baby der har brugt den før, jeg fik den dog af min bror :-)

Skriv grapefrugt kur på google, og tag den øverste, Mozilla vil ikke lade mig sætte linket ind

Anmeld

16. februar 2012

Hailiesmom11

Nadia Foged skriver:

Absolut, er en kur der bliver brugt til hjertepatienter der skal tabe sig inden operation :-)

man kan tabe op til 5 kg på 10 dage :-) kan se der også er en på baby der har brugt den før, jeg fik den dog af min bror :-)

Skriv grapefrugt kur på google, og tag den øverste, Mozilla vil ikke lade mig sætte linket ind

Jeg har lige været inde at kigge.. ser nu fint ud..

Tror jeg prøver det når jeg er færdig med min pulverkur

Må jeg være så fræk at spørge om hvor længe du har været på kuren og hvad du har tabt dig?

Anmeld

16. februar 2012

Nadia Foged

Hailiesmom11 skriver:

Jeg har lige været inde at kigge.. ser nu fint ud..

Tror jeg prøver det når jeg er færdig med min pulverkur

Må jeg være så fræk at spørge om hvor længe du har været på kuren og hvad du har tabt dig?

Jeg er enlig mor med min kære datter og hun har været meget syg, men da jeg passede den hundrede procent tabte jeg 2 kg på tre dage :-) Men jeg er i denne uge startet seriøst op på den igen :-)

men jeg har jo heller ikke så meget at skulle af med, jeg er 160 og vejer nu 52,3 kg vil bare gerne ned på 50, og det når jeg jo hurtigt, da jeg næsten træner hver dag :-)

men håber da det virker for dig også en herinde skriver hendes søster tabte fra over 100 kg og ned til 80

Anmeld

16. februar 2012

Zafir

Hailiesmom11 skriver:

Ja nemlig dem med 330 ml i og 209 kcal

Har lige drukket en her til eftermiddag og den skal jeg bestem have igen + den fra nupo med cafe latte (hvis man er til kaffe)

Nu har jeg købt allevo, for at prøve det. Fordi det skulle blandes med mælk. Syns det var træls at nutrilett skulle blandes med is og vand i en blender. Så kan jeg jo ikke gøre det på vejen. Såååeee... Derfor prøver jeg lige det fra tirsdag

Anmeld

16. februar 2012

Hailiesmom11

Zafir skriver:

Nu har jeg købt allevo, for at prøve det. Fordi det skulle blandes med mælk. Syns det var træls at nutrilett skulle blandes med is og vand i en blender. Så kan jeg jo ikke gøre det på vejen. Såååeee... Derfor prøver jeg lige det fra tirsdag

Jeg blander bare mit pulver med koldt vand og det er det der har stået på min vejledning  og det smager i hvert fald fint sådan

Anmeld

16. februar 2012

Zafir

Hailiesmom11 skriver:

Jeg blander bare mit pulver med koldt vand og det er det der har stået på min vejledning  og det smager i hvert fald fint sådan

Altså uden en blender???

Anmeld

16. februar 2012

Hailiesmom11

Zafir skriver:

Altså uden en blender???

Ja bare i en shaker...

Jeg har koldt vand i køleren konstant og så tager jeg bare 250 ml vand i shakeren og så pulveret i

Anmeld

17. februar 2012

Lisasmor

Jeg bruger altså også bare koldt vand  Nu har jeg bestilt prøver fra allevo, så nu er jeg spændt på om det smager bedre end nutrilett ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.