Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
modesty skriver: Det viser så bare lidt om dine fordomme, da Rema1000s bleer er svanemærkede og astma-allergimærkede. Aldis bleer er desuden uden parfume- og blegestoffer. Derudover er økologi ikke nødvendigvis altid det bedste (medmindre det drejer sig om fødevarer) da der sagtens kan være allergifremkaldende parfumestoffer og naturlige giftstoffer i økologiske varer. Jeg kender flere hvis babyer har fået slemme røde numser og udslæt af såkaldt økologiske bleer fordi de har holdt så dårligt på fugten. Desuden ved jeg ikke engang om der findes økologiske bleer? Moltex er i hvert fald ikke. http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/familieliv/ECE489576/irma-vildleder-om-oeko-bleer/
Det viser så bare lidt om dine fordomme, da Rema1000s bleer er svanemærkede og astma-allergimærkede. Aldis bleer er desuden uden parfume- og blegestoffer. Derudover er økologi ikke nødvendigvis altid det bedste (medmindre det drejer sig om fødevarer) da der sagtens kan være allergifremkaldende parfumestoffer og naturlige giftstoffer i økologiske varer. Jeg kender flere hvis babyer har fået slemme røde numser og udslæt af såkaldt økologiske bleer fordi de har holdt så dårligt på fugten. Desuden ved jeg ikke engang om der findes økologiske bleer? Moltex er i hvert fald ikke.
http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/familieliv/ECE489576/irma-vildleder-om-oeko-bleer/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ditte_Marie skriver: Det er Bonpoint de er super fantastiske Jeg kom til at forelske mig i deres kjoler Så gik lige amok i butikken
Det er Bonpoint de er super fantastiske Jeg kom til at forelske mig i deres kjoler Så gik lige amok i butikken
Det må man sige
Men jeg kender det godt.. Jeg har et helt særligt kærlighedsforhold til Hummel
Laulund87 skriver: Det må man sige Men jeg kender det godt.. Jeg har et helt særligt kærlighedsforhold til Hummel
Höör skriver: Nu er jeg modstander af Aldi rema og generelt ikke økologiske bleer bade aertikler mm til baby det koster det som det koster, tror ca jeg har brugt 450 på bleer, vådservietter og ultra bløde skumklude og havde shoppet i forvejen så har jeg købt brystpumpe og en masse andet blandt andet doodoo bamse giver min mælk og modernælkserstatning bruger nok 200 på erstatning så med alt nok 2000-2500 inden for de første 4 uger
Nu er jeg modstander af Aldi rema og generelt ikke økologiske bleer bade aertikler mm til baby det koster det som det koster, tror ca jeg har brugt 450 på bleer, vådservietter og ultra bløde skumklude og havde shoppet i forvejen så har jeg købt brystpumpe og en masse andet blandt andet doodoo bamse giver min mælk og modernælkserstatning bruger nok 200 på erstatning så med alt nok 2000-2500 inden for de første 4 uger
De er svanemærkede og godkendt af astma og allergi forbundet
Zeus skriver: Vi lagde omkring 1000 kr til side hver måned til Cajsa, og brugte som regel rub og stub..
Vi lagde omkring 1000 kr til side hver måned til Cajsa, og brugte som regel rub og stub..
Den tilslutter jeg mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128