Hvor meget bruger i penge på nyfødt om mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.110 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

bvn

på bleer og tøj, o.s.v om mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

L&V

bvn skriver:

Tøjet havde vi købt inden så det ved jeg ikke men brugte nok omkring 180-300 på bleer vil jeg tro

Anmeld

15. februar 2012

Silas&Mille

ved det ikke helt endnu da Mille kun er 8 dage gammel men vil skyde på vi kommer til at bruge omkring 3-400 kroner på bleer og MME. Tøj det har vi i alle størrelser frem til str 74 Men kan nok godt finde på at købe lidt til hende alligevel, men nok ikke for mere end 100 om måneden i gennemsnit

Anmeld

15. februar 2012

jeanett1988

Min pige er i dag 12 uger præcis.

Den første måned brugte vi ca. 400 kr. på bleer, MME og diverse andre fornødenheder. Skal så siges vi har kun købt de billige bleer fra Rema1000 af.

Vi har heller ikke haft udgifter til tøj, da jeg har fået så meget tøj, at jeg slet ikke har plads til mere

Efter hun er blevet ældre, bruger vi ca. 500 kr. om måneden på MME, bleer osv.

Anmeld

15. februar 2012

Carl-Emil's mor

bvn skriver:

Nu er jeg modstander af Aldi rema og generelt ikke økologiske bleer bade aertikler mm til baby det koster det som det koster, tror ca jeg har brugt 450 på bleer, vådservietter og ultra bløde skumklude og havde shoppet i forvejen så har jeg købt brystpumpe og en masse andet blandt andet doodoo bamse giver min mælk og modernælkserstatning bruger nok 200 på erstatning så med alt nok 2000-2500 inden for de første 4 uger

Anmeld

15. februar 2012

Sitrani

bvn skriver:

Svært at sige, men gennemsnitligt ca. 300,- vil jeg skyde på.. Min datter er 7½ mdr. så det er lang tid siden hun har været nyfødt..

Vi bruger bleerne fra Aldi eller Lidl - det er de billigste, men bestemt rigtig gode... 80,- for 90 bleer i Aldi... Og min datter bliver skiftet mellem 6 og 8 gange i løbet af dagen, sådan cirka.. Da hun var lille var det sikkert mere, da de jo laver i bleen oftere....

Anmeld

15. februar 2012

lilledittemor

bvn skriver:

Indtil videre bruger vi 200kr på MME om ugen.
Bleerne giver min mor og det er Libero, ved ikke helt hvad de koster.
Tøj havde vi købt masser af i forvejen, og har ikke brugt alt til hende endnu. Hun er allerede vokset ud af noget af det - hun er syv uger.
Men i den her måned har jeg f.eks. købt kjoler til hende for 4000kr, men det vælger man jo selv

Legetøj bliver der jo også købt lidt af, men det er ikke det store.

Vi bruger vel 1500kr på hende om måneden på "nødvendige" ting. Det er uden bleer..

Anmeld

15. februar 2012

Sakris

Vi brugte 7000 på tøj, overtøj, og lign fra 50-74 Så det var fordelt udover 10 måneder. Har ikke så meget styr på det mere. Vi bruger Aldi bleer, og det er godt nok ikke mange vi bruger, nu hvor hun går i institution. (Min datter er nu 13 md). Og vi bruger vel ca 1000 kr om måneden eks. mad og vuggestueplads.

Anmeld

15. februar 2012

FrkLarsen

Vi brugte nok omkring 5-600kr  +/-. 

Vores datter var flaskebarn efter en måned, så der skulle købe MME  

Anmeld

15. februar 2012

Laulund87

Ditte_Marie skriver:

Indtil videre bruger vi 200kr på MME om ugen.
Bleerne giver min mor og det er Libero, ved ikke helt hvad de koster.
Tøj havde vi købt masser af i forvejen, og har ikke brugt alt til hende endnu. Hun er allerede vokset ud af noget af det - hun er syv uger.
Men i den her måned har jeg f.eks. købt kjoler til hende for 4000kr, men det vælger man jo selv

Legetøj bliver der jo også købt lidt af, men det er ikke det store.

Vi bruger vel 1500kr på hende om måneden på "nødvendige" ting. Det er uden bleer..

4000 kr på kjoler? Hvilke kjoler er det? Bliver jo nysgerrig nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.