Hvor meget bruger i penge på nyfødt om mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

SaNiNa

Tja det ved jeg faktisk ikke helt vi købte en bøte mme da vi kom hjem fra ouh og den er først lige slupper op og vi er på grød nu.

Bleer køber vi libero 3 pak for 256 hver 6 uge.

og tøj tør jeg slet ikke tænke på for jeg har brugt rigtig mange penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

modesty

Nu er jeg modstander af Aldi rema og generelt ikke økologiske bleer bade aertikler mm til baby det koster det som det koster, tror ca jeg har brugt 450 på bleer, vådservietter og ultra bløde skumklude og havde shoppet i forvejen så har jeg købt brystpumpe og en masse andet blandt andet doodoo bamse giver min mælk og modernælkserstatning bruger nok 200 på erstatning så med alt nok 2000-2500 inden for de første 4 uger

Det viser så bare lidt om dine fordomme, da Rema1000s bleer er svanemærkede og astma-allergimærkede. Aldis bleer er desuden uden parfume- og blegestoffer. Derudover er økologi ikke nødvendigvis altid det bedste (medmindre det drejer sig om fødevarer) da der sagtens kan være allergifremkaldende parfumestoffer og naturlige giftstoffer i økologiske varer. Jeg kender flere hvis babyer har fået slemme røde numser og udslæt af såkaldt økologiske bleer fordi de har holdt så dårligt på fugten. Desuden ved jeg ikke engang om der findes økologiske bleer? Moltex er i hvert fald ikke. 

http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/familieliv/ECE489576/irma-vildleder-om-oeko-bleer/

Anmeld

15. februar 2012

lukasmor

Nu er vores søn 1 år og hvis jeg husker rigtigt, brugte vi ikke mere end 200,- om måneden da han var helt ny. (Jeg ammede den første tid).

Det var til bleer, vådeservietter/klude osv. Det er ikke særlig dyrt den første tid. Tøj osv. havde vi købt rigeligt af inden han kom..

Anmeld

15. februar 2012

Zeus

modesty skriver:

Det viser så bare lidt om dine fordomme, da Rema1000s bleer er svanemærkede og astma-allergimærkede. Aldis bleer er desuden uden parfume- og blegestoffer. Derudover er økologi ikke nødvendigvis altid det bedste (medmindre det drejer sig om fødevarer) da der sagtens kan være allergifremkaldende parfumestoffer og naturlige giftstoffer i økologiske varer. Jeg kender flere hvis babyer har fået slemme røde numser og udslæt af såkaldt økologiske bleer fordi de har holdt så dårligt på fugten. Desuden ved jeg ikke engang om der findes økologiske bleer? Moltex er i hvert fald ikke. 

http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/familieliv/ECE489576/irma-vildleder-om-oeko-bleer/

Anmeld

15. februar 2012

Zeus

Vi lagde omkring 1000 kr til side hver måned til Cajsa, og brugte som regel rub og stub..

Anmeld

15. februar 2012

L&V

modesty skriver:

Åh ja den med de røde numser kender jeg godt vi startede nemlig i øko bleer av av også prøvede vi dem fra anglamark for der sku heller ikke være så meget i men det blev ikke bedre og nu bruger vi aldi og de er fantastiske aldrig rød numse eller gennemvåd efter en enkelt tissetår.. im loving it

Anmeld

15. februar 2012

IngenKoPåIsen

Zeus skriver:

Thumbs up!

Anmeld

15. februar 2012

lilledittemor

Laulund87 skriver:

4000 kr på kjoler? Hvilke kjoler er det? Bliver jo nysgerrig nu

Det er Bonpoint de er super fantastiske
Jeg kom til at forelske mig i deres kjoler Så gik lige amok i butikken

Anmeld

15. februar 2012

morethanperfect

700-800 kr.

Da han var nyfødt havde vi tøjet jo ..
Han var flaskebarn hvilket i sig selv er dyrt jo ..
Så købte vi libero til at starte med ..  

Anmeld

15. februar 2012

Jonatansmor

Drengen var jævnt billig i drift som nyfødt. Har altid kørt REMA1000/Fakta bleer, 50 kr på 10 dage. Han blev ammet, så den største post i den periode var vel egentligt mit madforbrug

Tøj går vi ikke op i til drengen, han skal have lov til at blive beskidt, slide på sit tøj. Så vi køber det, så vi kan tillade os at smide det ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.