MortilElias2010 skriver:
Ha ha præcis dét blik!
de små lurendrejere. Her hos os er det som vinden blæser med både det ene og det andet, idag måtte jeg vaske Elias' hår, sidst måtte jeg ikke og han gik nærmest i panik (det er bare hårdt, når først shampooen ER kommet i, så skal den jo også ud.) Men når han så gerne vil, så er det bare dejligt at det ikke ender i tårer. Han har så fået en vane med at er mor ikke hurtig nok, så står han selv ud af badekarret.. - mad har han altid spist sådan lidt hip som hap, men så tager fanden ved ham og han spiser og spiser og spiser - og det er skønt, indtil han lige pludselig ikke rigtig spiser noget igen.. og så vil han gerne spise selv, så vil han ikke - lige nu er det "mor er den bedste i verden tid" - og hun kommer som kaldet. Ja selv om natten er han begyndt at kalde på mig I SØVNE?!) og bliver ved indtil jeg kommer ind til ham og så viser det sig at han sover tungt. Rækker lige sine små fingre ud og griber mig om hagen og så snorkpyh..
sødt, men vil da rigtig gerne have min nattesøvn tilbage - og han kalder bare højt.. ingen gråd, ingen vildskab, bare - moooaar moaaar moooar... i nat sov jeg inde ved ham på sovesofaen og der var ikke en lyd fra ham hele natten - bortset fra da han kaldte på mig inden jeg valgte at komme ind og sove. Og mærkeligt nok så sker det tit når jeg lige har lagt mig og spiller wordfeud/bubbles inden jeg kan sove at han giver lyd fra sig - og det er selvom jeg har tv'et helt dæmpet/slukket og ikke laver en lyd inde i stuen..
- årha han er så vidunderlig skør og skøn i et og samme nu, og slet ikke til at blive klog på. Hjem fra dp vil han heller ikke altid, og bliver voldsomt ked af det - og andre gange så er han hurtigere ude af døren end mor her.. -
Han er lige fyldt 2 år d. 13 januar. 
Årh ja den med dagplejen kender vi også her. Nogle gange er mor bare mega dum fordi hun kommer og vil ha et barn med hjem. 
Andre gange er det bare SUPER lækkert hun kommer. Nogle gange skal vi bruge 2 min på overtøj. Andre gange 20 
Anmeld