Drama-babyen er tilbage :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Åh jeg frygter bare hver gang jeg skal vaske hendes hår....  Så jeg 'er for at det bliver bedre 

Så håber jeg ikke hun gør hvad Cajsa gør når hun spiser.. Når hun er ved at blive mæt, så tager hun lige og kører maden/fingrene godt rundt i håret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Nettemor

Zeus skriver:

Neeeej, det må du ikke skrive

Det må være et langt tigerspring

Eller også er pigerne bare tidligere på den? Men jeg vil godt nok sige at han har prøvet grænser af noget tid.. Men dog ikke de samme grænser.. Han skal lige mærke efter hvad han har lov til med de forskellige ting. Og vil ALT selv

Anmeld

14. februar 2012

Zeus

nettemor skriver:

Eller også er pigerne bare tidligere på den? Men jeg vil godt nok sige at han har prøvet grænser af noget tid.. Men dog ikke de samme grænser.. Han skal lige mærke efter hvad han har lov til med de forskellige ting. Og vil ALT selv

Jeg mente, at jeg håber at det bare er et tigerspring der laver løjer med hende, og hvis din dreng stadig gør det, så er der jo en risiko for, at det ikke "bare" er et tigerspring.. Så for at det kan være et tigerspring, så må din søn have haft et laaaangt tigerspring.. Nu vrøvler jeg vist, men håber du forstår meningen

Cajsa tester også hele tiden hvad hun må.. Så ville hun op og stå på hendes lille traktor, så sagde jeg nej.. Så tog hun foden væk igen, og tog hænderne på den i stedet for, hvor til jeg så sagde ja og nikkede.. Så tog hun hænderne væk, og foden op igen, hvortil jeg igen sagde nej.. Så tog hun foden væk, og hænderne op.... Og sådan blev hun ved. Samtidig med, at hun sad med de her meget alvorlige øjne, hvor man bare kunne se, at NU bliver hun fornærmet lige om lidt

Anmeld

14. februar 2012

Nettemor

Zeus skriver:

Jeg mente, at jeg håber at det bare er et tigerspring der laver løjer med hende, og hvis din dreng stadig gør det, så er der jo en risiko for, at det ikke "bare" er et tigerspring.. Så for at det kan være et tigerspring, så må din søn have haft et laaaangt tigerspring.. Nu vrøvler jeg vist, men håber du forstår meningen

Cajsa tester også hele tiden hvad hun må.. Så ville hun op og stå på hendes lille traktor, så sagde jeg nej.. Så tog hun foden væk igen, og tog hænderne på den i stedet for, hvor til jeg så sagde ja og nikkede.. Så tog hun hænderne væk, og foden op igen, hvortil jeg igen sagde nej.. Så tog hun foden væk, og hænderne op.... Og sådan blev hun ved. Samtidig med, at hun sad med de her meget alvorlige øjne, hvor man bare kunne se, at NU bliver hun fornærmet lige om lidt

Lige præcis sådan kan min søn også stå. og så med et smil i øjenene der siger "se mig mor jeg gør det alligevel"

Anmeld

14. februar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Så håber jeg ikke hun gør hvad Cajsa gør når hun spiser.. Når hun er ved at blive mæt, så tager hun lige og kører maden/fingrene godt rundt i håret

Jow jow, dén kender vi godt herhjemme 

Anmeld

14. februar 2012

Zeus

nettemor skriver:

Lige præcis sådan kan min søn også stå. og så med et smil i øjenene der siger "se mig mor jeg gør det alligevel"

Vi er vist ikke helt kommet til smilet i øjnene endnu, her er det bare skridtet fra at være sur/fornærmet

Anmeld

14. februar 2012

Nettemor

Zeus skriver:

Vi er vist ikke helt kommet til smilet i øjnene endnu, her er det bare skridtet fra at være sur/fornærmet

Jamen så har du noget at glæde dig til

det er lidt sjovt selv om det også kan være mega belastende

Anmeld

14. februar 2012

K&S

Zeus skriver:

Hold da helt op, Cajsa er en mundfuld for tiden..

Jeg skal være ved hende HELE tiden, og er jeg der ikke, så kommer hun lige så fint og henter mig. Hun tager simpelthen fat i mine hænder, og trækker mig derhen hvor hun vil have mig hen, eller hvis jeg står op - så skubber hun mig på benene..

Siger jeg nej, så kigger hun mig direkte i øjnene, mens hun fortsætter liiiiige så stille.. Og bliver hun sur over et nej, så smider hun sig på gulvet, mens hun græder løs

Hun kan blive totalt tøse fornærmet, og står rigtig og vender ryggen til mig, hvis det ikke lige går efter hendes næse..

Afledning er en by i Rusland, for hun vender lynhurtigt tilbage til det, jeg prøver på at få hende fra..

Løfter jeg hende, og bærer hende væk, så kan hun finde på at kradse mig på armene i arrigskab..

Hun vender på en 5-øre, smiler og griner det ene øjeblik, og pludselig ligger hun på gulvet og skriger på livet løs..

Det virker faktisk som om, hun har et had/kærlighedsforhold til mig lige for tiden Hun elsker mig, og jeg SKAL være i nærheden hele tiden, men på den anden side, så må jeg helst ikke sige eller gøre noget, mens jeg nu står der ved siden af hende

Og så har hun lært at tage strømper på, bukser af og på, og hvis man ikke lige kan finde ud af et eller andet, så tager vi bare mors hånd hen til det, for mor kan alting - bortset fra at læse mine tanker åbenbart

Vi har samme situation herhjemme - det har desværre stået på et par måneder nu :-( det er til at blive sindsyg af...! Anton er fra august, så det passer meget godt med alderen ;-) 

Anmeld

14. februar 2012

K&S

nettemor skriver:

Anmeld

14. februar 2012

MortilElias2010

nettemor skriver:

Ha ha præcis dét blik!  de små lurendrejere. Her hos os er det som vinden blæser med både det ene og det andet, idag måtte jeg vaske Elias' hår, sidst måtte jeg ikke og han gik nærmest i panik (det er bare hårdt, når først shampooen ER kommet i, så skal den jo også ud.) Men når han så gerne vil, så er det bare dejligt at det ikke ender i tårer. Han har så fået en vane med at er mor ikke hurtig nok, så står han selv ud af badekarret.. - mad har han altid spist sådan lidt hip som hap, men så tager fanden ved ham og han spiser og spiser og spiser - og det er skønt, indtil han lige pludselig ikke rigtig spiser noget igen.. og så vil han gerne spise selv, så vil han ikke - lige nu er det "mor er den bedste i verden tid" - og hun kommer som kaldet. Ja selv om natten er han begyndt at kalde på mig I SØVNE?!) og bliver ved indtil jeg kommer ind til ham og så viser det sig at han sover tungt. Rækker lige sine små fingre ud og griber mig om hagen og så snorkpyh..  sødt, men vil da rigtig gerne have min nattesøvn tilbage - og han kalder bare højt.. ingen gråd, ingen vildskab, bare - moooaar moaaar moooar... i nat sov jeg inde ved ham på sovesofaen og der var ikke en lyd fra ham hele natten - bortset fra da han kaldte på mig inden jeg valgte at komme ind og sove. Og mærkeligt nok så sker det tit når jeg lige har lagt mig og spiller wordfeud/bubbles inden jeg kan sove at han giver lyd fra sig - og det er selvom jeg har tv'et helt dæmpet/slukket og ikke laver en lyd inde i stuen..  - årha han er så vidunderlig skør og skøn i et og samme nu, og slet ikke til at blive klog på. Hjem fra dp vil han heller ikke altid, og bliver voldsomt ked af det - og andre gange så er han hurtigere ude af døren end mor her.. -  Han er lige fyldt 2 år d. 13 januar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.