Hold da helt op, Cajsa er en mundfuld for tiden..
Jeg skal være ved hende HELE tiden, og er jeg der ikke, så kommer hun lige så fint og henter mig. Hun tager simpelthen fat i mine hænder, og trækker mig derhen hvor hun vil have mig hen, eller hvis jeg står op - så skubber hun mig på benene..
Siger jeg nej, så kigger hun mig direkte i øjnene, mens hun fortsætter liiiiige så stille.. Og bliver hun sur over et nej, så smider hun sig på gulvet, mens hun græder løs 
Hun kan blive totalt tøse fornærmet, og står rigtig og vender ryggen til mig, hvis det ikke lige går efter hendes næse..
Afledning er en by i Rusland, for hun vender lynhurtigt tilbage til det, jeg prøver på at få hende fra..
Løfter jeg hende, og bærer hende væk, så kan hun finde på at kradse mig på armene i arrigskab..
Hun vender på en 5-øre, smiler og griner det ene øjeblik, og pludselig ligger hun på gulvet og skriger på livet løs..
Det virker faktisk som om, hun har et had/kærlighedsforhold til mig lige for tiden
Hun elsker mig, og jeg SKAL være i nærheden hele tiden, men på den anden side, så må jeg helst ikke sige eller gøre noget, mens jeg nu står der ved siden af hende 
Og så har hun lært at tage strømper på, bukser af og på, og hvis man ikke lige kan finde ud af et eller andet, så tager vi bare mors hånd hen til det, for mor kan alting - bortset fra at læse mine tanker åbenbart