Mellemrum mellem fortænder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

IngenKoPåIsen

Laura. skriver:

Jeg håber ikke det er mit indlæg du bliver ked af ? Så må du ihvertfald undskylde.

Børn er gude skønne, uanset hvad. Og hvis min datters mellemrum mellem tænderne forbliver sådan, jamen så er det bare sådan det er.. jeg ville ikke ændre på det hvis man kunne.. og du har helt ret i at det har en charme, ligesom fregner også er charmerende. men det er jo lidt en anden snak.

Det er okay.. Det ramte bare lige- da det virkede til at alle gav dig ret, og fik det til at lyde som om det var det værste der kunne ske! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Laura.

Malunsesmutti skriver:

Det er okay.. Det ramte bare lige- da det virkede til at alle gav dig ret, og fik det til at lyde som om det var det værste der kunne ske! 

Det er jeg altså ked af, det var slet ikke min hensigt at ramme dig, og skulle nok have omformuleret mig.

Det er slet ikke det værste der kan ske. Og jamen.. får hun mellemrum mellem tænderne, jamen så er det jo bare sådan.. de er stadig guldklumper. Nu er jeg bare så ny i det hele.. eller rettere.. gammel-ny.. så nogen gange føler jeg at jeg må spørge folk herinde til råds om forskellige ting og sager.. denne gang har jeg bare været lidt uheldig med min formulering..

Anmeld

14. februar 2012

IngenKoPåIsen

Laura. skriver:

Det er jeg altså ked af, det var slet ikke min hensigt at ramme dig, og skulle nok have omformuleret mig.

Det er slet ikke det værste der kan ske. Og jamen.. får hun mellemrum mellem tænderne, jamen så er det jo bare sådan.. de er stadig guldklumper. Nu er jeg bare så ny i det hele.. eller rettere.. gammel-ny.. så nogen gange føler jeg at jeg må spørge folk herinde til råds om forskellige ting og sager.. denne gang har jeg bare været lidt uheldig med min formulering..

det er helt okay 

Anmeld

14. februar 2012

132319

Laura. skriver:

Hej piger..

Min datter er 10½ mdr. gammel. Hun har 2 fine tænder for neden, og 2 der er godt på vej for oven. Den ene er mere fremme end den anden.

Ærligt, så har jeg frygtet at hun ville få mellemrum mellem sine fortænder, selvom ingen af os har det eller nogen i vores familier. Men ved så tilgengæld heller ikke om sådan noget er arveligt !?
Nå, men de her fortænder er godt på vej, og man kan nu allerede se at det kommer til at være et godt mellemrum mellem dem, hvilket jeg synes er øv.

Mit spørgsmål er egentlig bare om de vil rette sig, komme tættere på hinanden, eller om det bare er bestemt at det skal være sådan ?

Min søn har et STORT mellemrum som dog kun er blevet mindre med årene.

Jeg synes det er SÅ sødt og charmerende

Anmeld

14. februar 2012

Muhmi

Laura. skriver:

Hej piger..

Min datter er 10½ mdr. gammel. Hun har 2 fine tænder for neden, og 2 der er godt på vej for oven. Den ene er mere fremme end den anden.

Ærligt, så har jeg frygtet at hun ville få mellemrum mellem sine fortænder, selvom ingen af os har det eller nogen i vores familier. Men ved så tilgengæld heller ikke om sådan noget er arveligt !?
Nå, men de her fortænder er godt på vej, og man kan nu allerede se at det kommer til at være et godt mellemrum mellem dem, hvilket jeg synes er øv.

Mit spørgsmål er egentlig bare om de vil rette sig, komme tættere på hinanden, eller om det bare er bestemt at det skal være sådan ?

Silas har også mellemrum mellem hans fortænder...

Jeg tænker at det retter sig ud, da ingen på hverken Anders eller min side har det

Anmeld

14. februar 2012

MarleneH

Malunsesmutti skriver:

Bliver helt ked af det.. Min datter har et stort mellemrum mellem sine fortænder- og det havde jeg også da jeg var lille.. Mit blev rettet med bøjle, og det gør hendes nok også en engang.. Men jeg synes egentlig bare hun er charmerende.. Men det er jeg nok den eneste der synes- fordi jeg er hendes mor 

Sådan ser min datter også ud. jeg synes det er så kært  

Anmeld

14. februar 2012

Rebecca55

Kan kun svare for mig selv... Men jeg havde også mellemrum mellem mine fortænder, men i takt med mine sidste kindtænder kom frem, rettede det sig stille og roligt. Så i dag er der slet ikke noget mellemrum. Så tror da det retter sig, selvfølgelig alt efter hvor stort et mellemrum det er...

Anmeld

15. februar 2012

morbibi

Malunsesmutti skriver:

Bliver helt ked af det.. Min datter har et stort mellemrum mellem sine fortænder- og det havde jeg også da jeg var lille.. Mit blev rettet med bøjle, og det gør hendes nok også en engang.. Men jeg synes egentlig bare hun er charmerende.. Men det er jeg nok den eneste der synes- fordi jeg er hendes mor 

Skønt billede :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.