Mellemrum mellem fortænder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Laura.

Tina&Martin skriver:

Jeg arbejder i en børnehave og den eneste med mellemrum er en pige, og hendes mor har også mellemrum.

Jeg skal nok bare se det an kan jeg læse... jeg er stadig helt ny i mange af de der ting, men det er kun dejligt at man lærer noget nyt hver dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

morbibi

Laura. skriver:

Du mener, efter de har tabt fortænderne og de nye kommer frem ?

Ja, de kan have de flotteste tænder inden de skifter og ende med det største overbid bagefter og selvfølgelig omvendt eller ende som det startede

Anmeld

14. februar 2012

Laura.

morbibi skriver:

Ja, de kan have de flotteste tænder inden de skifter og ende med det største overbid bagefter og selvfølgelig omvendt eller ende som det startede

hehe.. så kan man ikke vide sig sikker i det...

Tak for dine svar

Anmeld

14. februar 2012

Mor-til-asta-09

Laura. skriver:

Hej piger..

Min datter er 10½ mdr. gammel. Hun har 2 fine tænder for neden, og 2 der er godt på vej for oven. Den ene er mere fremme end den anden.

Ærligt, så har jeg frygtet at hun ville få mellemrum mellem sine fortænder, selvom ingen af os har det eller nogen i vores familier. Men ved så tilgengæld heller ikke om sådan noget er arveligt !?
Nå, men de her fortænder er godt på vej, og man kan nu allerede se at det kommer til at være et godt mellemrum mellem dem, hvilket jeg synes er øv.

Mit spørgsmål er egentlig bare om de vil rette sig, komme tættere på hinanden, eller om det bare er bestemt at det skal være sådan ?

min datter havde også stort mellemrum mellem fortænderne da hun fik dem, men det har hun slet ikke mere.. De sidder fine ved siden af hinanden.. så tag du det bare roligt

Anmeld

14. februar 2012

Laura.

Mor-til-asta-09 skriver:

min datter havde også stort mellemrum mellem fortænderne da hun fik dem, men det har hun slet ikke mere.. De sidder fine ved siden af hinanden.. så tag du det bare roligt

Så tror jeg på at de vil rette sig... mange tak for dit svar.

Anmeld

14. februar 2012

IngenKoPåIsen

Bliver helt ked af det.. Min datter har et stort mellemrum mellem sine fortænder- og det havde jeg også da jeg var lille.. Mit blev rettet med bøjle, og det gør hendes nok også en engang.. Men jeg synes egentlig bare hun er charmerende.. Men det er jeg nok den eneste der synes- fordi jeg er hendes mor 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. februar 2012

Laura.

Malunsesmutti skriver:

Bliver helt ked af det.. Min datter har et stort mellemrum mellem sine fortænder- og det havde jeg også da jeg var lille.. Mit blev rettet med bøjle, og det gør hendes nok også en engang.. Men jeg synes egentlig bare hun er charmerende.. Men det er jeg nok den eneste der synes- fordi jeg er hendes mor 

Jeg håber ikke det er mit indlæg du bliver ked af ? Så må du ihvertfald undskylde.

Børn er gude skønne, uanset hvad. Og hvis min datters mellemrum mellem tænderne forbliver sådan, jamen så er det bare sådan det er.. jeg ville ikke ændre på det hvis man kunne.. og du har helt ret i at det har en charme, ligesom fregner også er charmerende. men det er jo lidt en anden snak.

Anmeld

14. februar 2012

twinny

Jeg havde mellemrum mellem fortænderne, da jeg havde mine mælketænder. Men da jeg fik mine "rigtige" tænder var der intet....

Anmeld

14. februar 2012

MortilCilas

Jeg havde mellemrum mellem mine fortænders mælketænder, og så skifted jeg dem ud, og har stadig et stort mellemrum, jeg har endda haft togskinder på, men de har flyttet sig tilbage, så spild!

Men jeg har lært at leve med mit. Og ingen i min familie har det, på den ene side har de lige tænder, og den anden fuldstændigt skæve tænder

Anmeld

14. februar 2012

Happiness

Malunsesmutti skriver:

Jeg synes nu det er sødt! 

Jeg har selv mellemrum mellem tænderne. Og ja har det stadigvæk! Det er ikke voldsomt stort,  men havde ikke lige regnet med at det var noget folk "frygter" for deres børn... 

Men jeg er nu ret ligeglad om min søn får mellemrum eller ej. Og vil ikke gøre noget ved det, med mindre tandægen mener anerledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.