Ser jeres børn ramasjang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

An&Jo

kirsti skriver:

Jeg har ik set den serie men der har kørt andre ting hvor jeg virkelig har undret mig! 

F.eks serien merlin, den kørte først som voksen serie på dr og pludselig dukkede den op på ramasjang

det virker bare som om de skal have alt smidt over på ramasjang og så kun have kultur og nyheder på dr1 osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

An&Jo

Gigl skriver:

Jeg ville såmænd også bare bidrage til debatten - og jeg er da enig i, at de som udbyder bør vise efter efterspørgsel og ikke kun hvad der passer dem - men som sagt vækker det ikke speciel harme her

Sjovt at den er fra 87 x) det var virkelig fjoget.. dårlig dårlig humor. Der er self stor forskel på humor then and now, men der er ikke så stor forskel på at både børne-tv fra dengang og børne-tv indeholder riigtig meget voksen-humor, hvis man kigger efter

ja det er ret sjovt at den er derfra..

den er ski ældre end mig

Det kan da godt ske at jeg skal til at kigge mere efter.. Men det vi normalt ser herhjemme, er jo det for de lidt mindre, og ikke så meget dem med rigtige mennsker.. det er ting hvor der er lidt musik i der gerne kører herhjemme..

men måske de burde undersøge hvad folk egentlig vil se, og så sætte programmet op efter det..

Anmeld

14. februar 2012

Chraz

An&Jo skriver:

jeg elsker os børnetv, og er da bare glad for at have en undskyldning for at se det nu..

Desværre har johannes ikke kærlighed til de samme programmer som moderen..

hehe det er ikke noget andre behøver at vide Jeg har engang plaget Natalie om ikke godt hun ville se løvernes konge så jeg havde en undskyldning for at se den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.