Silas har haft feber i tre dage nu her... Den svinger imellem 38,4 og 38,9 og i morges var den på 38,8... Han får panodil junior og jeg synes ikke rigtig det hjælper... 
Desuden så har mor ikke sovet mere end 5-7 timer sammenlagt de sidste tre dage... Så hun er træt... Men endnu værre er det at Silas ikke har sovet særlig godt heller... Altså, når jeg har feber (Har jeg haft to-tre gange) så soooover jeg hele tiden... zZzZzZz... Men hvordan kan det værre at det er fuldstændig omvendt med Silas? Altså han er jo meget snottet, hoster og tuder (forkølelses-tuder) så det har jo bestemt også noget at sige... Men hvordan plejer det ca. at være med de søde små??
Hilsen en meget træt moar... zzZzZzzzZzzz
Jeg har også været rigtig meget imod at man gav små børn smertestillende, men vi er endt med at gå i den modsatte grøft, med al Cajsas sygdom..
Når hun er syg og har feber, så får hun en panodil junior at sove på, ellers får ingen af os noget søvn.. Hun kan fint sove om dagen, men om aftenen/natten vågner hun hele tiden, så der får hun panodilen, som plejer at hjælpe rigtig godt. Vi tjekker dog lige hendes temp. inden hun får den, så vi ved hvad den har været på, i tilfælde af at jeg vi skal ringe til vagtlægen senere (har vi også gjort mange gange i hendes korte levetid)..
Vi har desuden fået af vide, at en panodil kan hjælpe på hendes hoste når den er værst, da den åbenbart også skulle være kløe-stillende..?
Nå anyway, dit spørgsmål? Vi har god effekt af panodil, og hun sover mere når hun er syg, men har svært ved at sove om natten 
Anmeld