Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Skriver som anonym så i ikke kan finde oplysninger Blev lige inspireret af en anden bruger, som gjorde det samme. Tør i komme med et gæt på hvor langt jeg er ud fra mit mavebillede? Lidt info: Højde: 165 cm Startvægt: 52 kg Nuværende vægt: 59 kg Barnets køn: dreng Det er min første graviditet. Hvilken uge vil i gætte på jeg er i? Update kommer selvfølgelig senere
Skriver som anonym så i ikke kan finde oplysninger
Blev lige inspireret af en anden bruger, som gjorde det samme. Tør i komme med et gæt på hvor langt jeg er ud fra mit mavebillede?
Lidt info:
Højde: 165 cm
Startvægt: 52 kg
Nuværende vægt: 59 kg
Barnets køn: dreng
Det er min første graviditet.
Hvilken uge vil i gætte på jeg er i? Update kommer selvfølgelig senere
21?
Rigtig flot mave!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Ved i så om det bliver en dreng eller pige? Man siger jo at ved piger sætter det sig på rumpen, lår osv. Ved drenge på maven... Vh stine
Ved i så om det bliver en dreng eller pige? Man siger jo at ved piger sætter det sig på rumpen, lår osv. Ved drenge på maven... Vh stine
Det bliver en fin lille dreng
Madam Blå skriver: 21? Rigtig flot mave!
Tak for gættet og de søde ord jeg er 23+1 på billedet
Anonym skriver: Tak for gættet og de søde ord jeg er 23+1 på billedet
Det var da næsten tæt på
Den sidder super flot
Madam Blå skriver: Det var da næsten tæt på Den sidder super flot
Ja det var et godt gæt
Ja den sidder perfekt
Anonym skriver: Det bliver en fin lille dreng
Jamen så passer det jo helt perfekt på dig! Vh stine
StineW79 skriver: Jamen så passer det jo helt perfekt på dig! Vh stine
Ja det må man sige
Anonym skriver: Tak for dit gæt og de søde ord.. Er også glad for at det sidder så pænt på mig JEg er på billedet 23+1, så synes jeg er lidt stor taget i betragtning at det er første graviditet hehe...
Tak for dit gæt og de søde ord.. Er også glad for at det sidder så pænt på mig
JEg er på billedet 23+1, så synes jeg er lidt stor taget i betragtning at det er første graviditet hehe...
Du er så flot!
MissBee skriver: Du er så flot!
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128