Gæt en graviditetsuge :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

MissBee

gætter på uge 30 og sikke det klær dig at være gravid WOW

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jeg tror du er ret langt henne, vil sige uge 33

Tak for dit gæt... Havde jeg dog bare været så langt På dette billede er jeg "kun" 23+1.. Alle havde ellers spået at jeg ikke ville få en særlig stor mave, men jeg skal da love for den er eksploderet hehe...

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Gætter på uge 25 fin mavse !

Tak for dit gæt... Meget tæt på...  På dette billede er jeg 23+1..

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Nu som Moar skriver:

Jeg gætter på uge 32, og hvor er du flot gravid! 

Tak for dit gæt, og tak for dine søde ord... Havde jeg dog bare været så langt På dette billede er jeg "kun" 23+1.. Alle havde ellers spået at jeg ikke ville få en særlig stor mave, men jeg skal da love for den er eksploderet hehe...

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

22 ? :-)

23+1 på dette billede... Så du var meget tæt på Tak for gæt

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Tøsen* skriver:

Jeg gætter på uge 31

Tak for dit gæt... Havde jeg dog bare været så langt På dette billede er jeg "kun" 23+1.. Alle havde ellers spået at jeg ikke ville få en særlig stor mave, men jeg skal da love for den er eksploderet hehe...

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

mortilaoga skriver:

Ligner meget min mave da jeg var omkring 35 uger henne så det er mit bud, 

Tak for dit gæt... Havde jeg dog bare været så langt Mange der ikke ved hvor langt jeg er gætter også på jeg er M*EGET længere... På dette billede er jeg "kun" 23+1.. Alle havde ellers spået at jeg ikke ville få en særlig stor mave, men jeg skal da love for den er eksploderet hehe...

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

34

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Vil også sige du er pænt langt henne. Måske omkring uge 32-33. Hvornår fortæller du hva uge du er i? Vh stine

Det gør jeg nu

Er på billedet 23+1.... Tusind tak for dit gæt.. Det er sjovt at se hvad folk tror...

Anmeld

14. februar 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Hold da op, ja så er du jo slet ikke så langt henne som jeg troede. Men shit du bære den mave flot altså!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.