Gæt en graviditetsuge :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Anonym trådstarter

MissBee skriver:

gætter på uge 30 og sikke det klær dig at være gravid WOW

Tak for dit gæt og de søde ord.. Er også glad for at det sidder så pænt på mig

JEg er på billedet 23+1, så synes jeg er lidt stor taget i betragtning at det er første graviditet hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Tøsen* skriver:

Hold da op, ja så er du jo slet ikke så langt henne som jeg troede. Men shit du bære den mave flot altså!!!

Nej, men gid jeg var hehe.. Glææææder mig til at få ham ud...

Ja det sidder lige på maven.. Har endda stadig min talje når man ser mig lige forfra og bagfra.. Totalt lækkert hehe...

Anmeld

14. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Wauh det er jo helt vildt, at jeg ku gætte så meget forkert!  Din mave sidder bare helt perfekt!! Virkelig flot! Vh stine

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Wauh det er jo helt vildt, at jeg ku gætte så meget forkert!  Din mave sidder bare helt perfekt!! Virkelig flot! Vh stine

hehe... Jeg synes dog også jeg er ret stor af en førstegangsgravid at være... Heldigvis sidder det meste lige på maven, det er kun begrænset hvad der har sat sig på røv og andre steder... OG har endda min talje både forfra og bagfra stadigvæk jeg priser mig lykkelig

Tak for svar endnu engang

Anmeld

14. februar 2012

sommerfuglen82

Anonym skriver:

Tak for dit gæt... Havde jeg dog bare været så langt Mange der ikke ved hvor langt jeg er gætter også på jeg er M*EGET længere... På dette billede er jeg "kun" 23+1.. Alle havde ellers spået at jeg ikke ville få en særlig stor mave, men jeg skal da love for den er eksploderet hehe...

Ja der kan man se

Der er stor forskel på gravide maver

Jeg er aldrig selv blevet vildt stor.

Anmeld

14. februar 2012

Valle81

Anonym skriver:

Tak for dit gæt... Havde jeg dog bare været så langt På dette billede er jeg "kun" 23+1.. Alle havde ellers spået at jeg ikke ville få en særlig stor mave, men jeg skal da love for den er eksploderet hehe...

Hold da op, troede måske endda du var længere men smuk er du

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

mortilaoga skriver:

Ja der kan man se

Der er stor forskel på gravide maver

Jeg er aldrig selv blevet vildt stor.

Det var vi heller ingen der troede jeg ville blive, fordi jeg jo er ret lille og spinkel (det første min jordemoder spurgte om var da også om jeg havde anoreksi)... Så regnede med at blive en af dem, som man først kan se er gravide sidst i graviditeten.. MEn sådan skulle det ikke være

Endnu engang tak for dit svar..

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hold da op, troede måske endda du var længere men smuk er du

Synes også selv det er lidt vildt

Men okay, måtte allerede hoppe i ventebukser i uge 9+, så kunne måske have forudsagt det hehe

Anmeld

14. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

hehe... Jeg synes dog også jeg er ret stor af en førstegangsgravid at være... Heldigvis sidder det meste lige på maven, det er kun begrænset hvad der har sat sig på røv og andre steder... OG har endda min talje både forfra og bagfra stadigvæk jeg priser mig lykkelig

Tak for svar endnu engang

Ved i så om det bliver en dreng eller pige? Man siger jo at ved piger sætter det sig på rumpen, lår osv. Ved drenge på maven... Vh stine

Anmeld

14. februar 2012

kimfrit

23 + 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.